Hoofdnavigatie

Naar content

Abonnement bij een zelfservice stalling

Voor het huren van een fietskluis op het station sluit u een jaarabonnement af. Dit doet u online. Hoe u dit precies doet leest u op deze pagina.


Zelfservice stalling

Voor de zelfservice stalling kunt u alleen een jaarabonnement afsluiten.
Hoe sluit u een abonnement af?

  1. U sluit uw abonnement online af door op onderstaande button te klikken.
  2. Na het invullen van het online formulier worden uw gegevens verzonden naar NS Fiets BV.
  3. U ontvangt binnen een week een reserveringsbevestiging per e-mail, met daarin uw contractnummer en informatie over de betaalwijze en de algemene voorwaarden.
  4. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvangt u uw toegangspas per post.
  5. Een jaarabonnement kost € 105. U betaalt dit bedrag vooruit met eenmalig een borg van € 20 voor de toegangspas.

Hoe wordt het restitutiebedrag berekend?

Bij voortijdige beëindiging van het jaarabonnement geldt alsnog het geldende maandtarief (naar boven afgerond op hele maanden) voor de periode tot de datum dat het abonnement wordt beëindigd, met een minimum van vier maanden. Het resterende bedrag ontvangt u, samen met de betaalde borgsom, retour. In de restitutieberekening, die u hieronder kunt downloaden, ziet u hoeveel abonnementsgeld u terugkrijgt.

Abonnement opzeggen

Om uw abonnement op de zelfservice stalling op te zeggen stuurt u uw toegangspas van de zelfservicestalling en het ingevulde restitutieformulier, dat u hieronder kunt downloaden, veilig in een stevige envelop (toegangspas bevestigd op stevige ondergrond) naar:

NS Fiets BV
Afdeling Opzeggingen
Postbus 2572
3500 GN  Utrecht

Zodra wij de envelop met toegangspas en het ingevulde restitutieformulier hebben ontvangen, maken wij het teveel betaalde bedrag en de borg van € 20,- voor de toegangspas naar u over.

Jaarabonnement verloopt vanzelf

Uw jaarabonnement loopt vanzelf af aan het einde van de looptijd van uw abonnement. Een jaarabonnement is 12 maanden geldig. Bent u abonnee sinds juni, dan verloopt uw jaarabonnement in juni een jaar later. Aan het einde van de looptijd kunt u uw jaarabonnement met een jaar verlengen, of vanzelf af laten lopen.

Wat te doen als mijn pasje niet werkt?

U kunt op de SOS-knop bij de ingang van de stalling drukken. De medewerker die u te spreken krijgt, kan u verder helpen.

Wat moet ik doen als ik mijn toegangspas verloren ben?

Het verlies van de pas meldt u bij onze Klantenservice, via het storingenformulier. Na de melding maken we een nieuwe toegangspas voor u aan. De borg voor de nieuwe pas bedraagt € 20. De borg van de oude pas vervalt. De nieuwe toegangspas sturen we naar het door u opgegeven adres.