Hoofdnavigatie

Naar content

Contact NS Fietsenstalling

Heeft u vragen over NS Fietsenstalling? Wij helpen u graag verder. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.


Verschillende contact mogelijkheden NS Fietsenstalling

Persoonlijke omgeving

In uw persoonlijke omgeving kunt u veel zelf oplossen.

  • Uw  abonnementsgegevens en -gebruik inzien
  • Uw betaalgegevens wijzigen
  • Online afgesloten abonnementen opzeggen
  • Uw OV-chipkaart blokkeren bij verlies of diefstal 
  • Uw facturen inzien
  • Andere abonnementen afsluiten en contact opnemen met NS

Heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons bereiken via e-mail, telefoon of post. 

E-mail

Bent u abonnee, stuur uw e-mail dan bij voorkeur vanuit uw persoonlijke omgeving Mijn deur tot deur. Uw klantnummer staat dan al in uw e-mail vermeld. Of stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres dat bij ons bekend is en vermeld uw klantnummer. Uw klantnummer staat op elke factuur en op uw bankafschriften. E-mailen kan naar info@fietsenstalling.nl. Ook als u nog geen klant bent kunt u ons een e-mail sturen.

Telefoon

Bel met NS Klantenservice. Wij staan dag en nacht voor u klaar

Post

U kunt ons ook per post bereiken:
NS Klantenservice
Afdeling NS Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Wij communiceren alleen per e-mail of per telefoon, wij sturen geen post terug. Vermeld dus altijd uw telefoonnummer en/of e-mailadres in uw brief. Bent u klant, vermeld dan alstublieft ook uw klantnummer.