Hoofdnavigatie

Naar content

Klantenservice Fietsenstallingen

Wilt u uw abonnement verlengen of opzeggen, heeft u problemen met toegang tot uw stalling of is uw fietskluis beschadigd? Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen u graag verder! Staat uw vraag hier niet bij, neem dan contact op met NS Klantenservice. We staan dag en nacht voor u klaar.

Vraag het 38.000 reizigers op het NS Forum

Antwoord op uw vraag

Verlengen

Abonnementen die u bij de beheerder van een stalling heeft gekocht kunt u verlengen bij de beheerder van uw stalling. Een jaarabonnement dat u online koopt wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Wijzigen

Uw persoonlijke gegevens kunt u online wijzigen in Mijn NS. Heeft u op uw NS-Business Card een jaarabonnement Fietsenstalling? Deze kunt u in Mijn NS Zakelijk aanpassen.

Betalen

U kunt uw abonnement online aanschaffen en betalen via internetbankieren. Lukt het niet of wilt u op een andere manier betalen?

Opzeggen of Annuleren

Vragen over opzeggen of annuleren van uw NS Fietsenstallingen-abonnement.

Verloren, gestolen of beschadigd

Hulp bij verlies, diefstal of beschadiging van uw fiets, toegangskaart of -sleutel.

Kunnen we u ergens mee helpen?

Neem contact op met NS Klantenservice