Hoofdnavigatie

Naar content

Klantenservice Fietsenstallingen

Wilt u uw abonnement verlengen of opzeggen, heeft u problemen met toegang tot uw stalling of is uw fietskluis beschadigd? Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen u graag verder! Staat uw vraag hier niet bij, neem dan contact op met NS Klantenservice. We staan dag en nacht voor u klaar.

Vraag het 20.000 reizigers op het NS Forum

Antwoord op uw vraag

Verlengen

Abonnementen die u bij de beheerder van een stalling heeft gekocht kunt u verlengen bij de beheerder van uw stalling. Een jaarabonnement dat u online koopt wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Wijzigen

Uw persoonlijke gegevens kunt u online wijzigen in Mijn deur tot deur of Mijn NS. Heeft u op uw NS-Business Card een jaarabonnement Fietsenstalling? Deze kunt u in Mijn NS Zakelijk aanpassen.

Betalen

U kunt uw abonnement online aanschaffen en betalen via internetbankieren. Lukt het niet of wilt u op een andere manier betalen?

Opzeggen of Annuleren

Vragen over opzeggen of annuleren van uw NS Fietsenstallingenabonnement.

Verloren, gestolen of beschadigd

Hulp bij verlies, diefstal of beschadiging van uw fiets, toegangskaart of -sleutel.

Kunnen we u ergens mee helpen?

Neem contact op met NS Klantenservice