Hoofdnavigatie

Naar content

Verloren, gestolen of beschadigd

Hulp bij verlies, diefstal of beschadiging van uw fiets, toegangskaart of -sleutel.


Fiets gestolen / beschadigd

Bewaakte fietsenstalling

Is uw fiets gestolen of beschadigd in een bewaakte fietsenstalling? Meld dit zo snel mogelijk bij de beheerder van de fietsenstalling, zij helpen u verder.

Toegangspas of -sleutel verloren

Zelfservice stalling

Het verlies van uw abonnementspas meldt u bij onze Klantenservice, via dit formulier. Na de melding ontvangt u binnen enkele dagen een brief met het verzoek de borg van uw nieuwe pas over te maken. De borg van de oude pas vervalt. Zodra de nieuwe borg betaald is zal de nieuwe pas zo spoedig mogelijk worden toegezonden naar het door u opgegeven adres.

Fietskluis

Bij verlies van uw sleutel, meldt u dit bij onze Klantenservice via dit formulier.

Na melding ontvangt u van ons een brief met daarin het verzoek om € 50 over te maken, als borg voor uw nieuwe. Dit zijn de kosten voor het vervangen van het slot. De borg van de oude sleutel vervalt. Zodra het slot is vervangen sturen wij u de nieuwe sleutel toe.

Toegangspas of -sleutel beschadigd

Zelfservice stalling

U kunt op de SOS-knop bij de ingang van de stalling drukken als uw abonnements- of betaalpas niet werkt. De medewerker die u te spreken krijgt, kan u verder helpen.

Fietskluis

Als de sleutel van uw fietskluis door beschadiging niet meer bruikbaar is, meldt u dit bij onze Klantenservice via dit formulier.

Na melding ontvangt u van ons een brief met daarin het verzoek om € 50 over te maken. Dit zijn de kosten voor het vervangen van het slot. De borg van de oude sleutel vervalt. Zodra het slot is vervangen sturen wij u de nieuwe sleutel toe.