Hoofdnavigatie

Naar content

Wijzigen

Uw persoonlijke gegevens kunt u online wijzigen in Mijn deur tot deur of Mijn NS. Heeft u op uw NS-Business Card een jaarabonnement Fietsenstalling? Deze kunt u in Mijn NS Zakelijk aanpassen.


Uw gegevens wijzigen

In Mijn deur tot deur kunt u alleen uw e-mailadres, wachtwoord en bankrekeningnummer wijzigen. Andere persoonlijke gegevens wijzigt u in Mijn NS. Via Mijn deur tot deur kunt u ook uw facturen en producten inzien en bijvoorbeeld een abonnement voor een fietsenstalling aanschaffen.

Uw gegevens wijzigen als u een NS-Business Card heeft

Als houder van een NS-Business Card kunt u de verschillende deur-tot-deurdiensten inzien via Mijn NS Zakelijk bij Mijn NS-Business Card. Wilt u iets wijzigen? Neem dan contact op met de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Bent u zzp'er of de enige kaarthouder, dan kunt u zelf wijzigingen doorvoeren via Mijn NS Zakelijk. U logt hiervoor in als contactpersoon met uw gebruikersnaam, niet met uw e-mailadres.