Hoofdnavigatie

Naar content

Gratis stallen bij station Assen

Op 15 februari opent de tijdelijke, gratis fietsenstalling met toezicht bij station Assen. De huidige, bewaakte fietsenstalling bij station Assen sluit per 15 februari om plaats te maken voor een nieuw station en een nieuwe fietsenstalling.


Tijdelijke fietsenstalling naast het station

Naast het huidige station komt gedurende 2 jaar een tijdelijke fietsenstalling. Maandag 15 februari opent deze gratis stalling met toezicht aan het Stationsplein 5c bij station Assen. Dan sluit de bewaakte fietsenstalling aan het Stationsplein 1. De tijdelijke fietsenstalling heeft 1.800 plekken en is dagelijks geopend van een kwartier vóór de eerste trein tot een kwartier na de laatste trein. U stalt uw fiets hier gratis en op eigen risico. Tevens zijn er OV-fietsen te huur en u kunt er ook uw fiets laten repareren.

Wat betekent dit voor u als u…?

Een maandabonnement voor de bewaakte stalling heeft

Het maandabonnement voor januari kunt u tot en met 14 februari in de huidige, bewaakte fietsenstalling bij station Assen gebruiken. Vanaf 15 februari stalt u uw fiets gratis in de tijdelijke stalling naast het station.

Een jaarabonnement voor de bewaakte stalling heeft

Het jaarabonnement voor de huidige, bewaakte fietsenstalling bij station Assen eindigt automatisch per 1 februari 2016. Tot en met 14 februari kunt u met uw abonnement uw fiets stallen in deze stalling. Vanaf 15 februari stalt u uw fiets gratis in de tijdelijke fietsenstalling.

U kunt het teveel betaalde bedrag voor uw jaarabonnement retour ontvangen door het onderstaande restitutieformulier te downloaden en dit ingevulde formulier met de benodigde informatie op te sturen naar:

NS Klantenservice

Afdeling Opzeggingen Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht.

Het restitutiebedrag wordt als volgt berekend: de resterende looptijd van uw huidige jaarabonnement afgerond in maanden gedeeld door 12 x het jaartarief (€ 105). Het eventueel uit te keren bedrag ontvangt u binnen 6 weken nadat het formulier bij NS Klantenservice binnen is.  

Meer weten?

De beheerder van de fietsenstalling geeft u graag meer informatie. U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-7515155, via email fietskluis@ns.nl  of via Twitter @NS_online. We zijn 24 uur per dag bereikbaar.

Restitutieformulier jaarabonnement Assen