Hoofdnavigatie

Naar content

Inloggen

Met Mijn NS of Mijn NS Zakelijk kunt u uw reizen inzien en uw gegevens wijzigen. Als u uw kaart toevoegt aan uw account kunt u alle gegevens beheren. Wij helpen u graag als u problemen ondervindt bij het inloggen of een foutmelding ontvangt.

Het antwoord op uw vraag...

Beheer uw reisgegevens in Mijn NS

Met uw Mijn NS-account kunt u uw reisgegevens inzien. Hiervoor moet u wel eerst uw OV-chipkaart toevoegen aan uw account.

Wat is Mijn NS

Via Mijn NS kunt u eenvoudig uw persoonsgegevens wijzigen, adreswijziging doorvoeren, zich abonneren op de NS-nieuwsbrief of uw abonnement wijzigen.

Mijn NS-account beheren

Met uw eigen Mijn NS-account kunt u zelf uw persoonlijke gegevens beheren en heeft u toegang tot uw gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Registreer u voor  Mijn NS

Foutmeldingen

Bij het maken van een Mijn NS-account kan het voorkomen dat u meldingen krijgt waardoor u het proces niet kunt afronden. Wij helpen u in deze situatie graag verder.

Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders

In Mijn NS Zakelijk kunt u eenvoudig uw reizen inzien, gegevens aanpassen of deur-tot-deurdiensten boeken.