Hoofdnavigatie

Naar content

Mijn Deur tot deur

U kunt gebruik maken van verschillende deur-tot-deurdiensten. In de beveiligde omgeving Mijn deur tot deur, kunt u alle gegevens en diensten wijzigen, opzeggen en inzien.


Uw gegevens beheren

In uw persoonlijke Mijn deur tot deur omgeving kunt u uw deur-tot-deurdiensten en persoonlijke gegevens beheren. Uw persoonlijke omgeving is een (beveiligde) website waarop u als geregistreerde klant van NS persoonlijke informatie kunt terugvinden of wijzigen. Hier kunt u ook uw facturen en producten inzien en wijzigingen doorvoeren.

Inloggegevens kwijt

Om in te loggen op Mijn deur tot deur, gebruikt u uw e-mailadres als inlognaam. U ontvangt dan van NS per e-mail een wachtwoord. Weet u niet meer welk e-mailadres bij ons bekend is, check dan de inbox van uw diverse e-mailadressen op e-mail van NS. Lukt dit allemaal niet, stuur dan een bericht naar info@nsfietsenstalling.nl waarin u uw probleem voorlegt.

Uw persoonlijke gegevens wijzigen

In uw persoonlijke Mijn deur tot deur omgeving wijzigt u zelf uw persoonlijke gegevens. Om in te loggen heeft u uw e-mailadres en wachtwoord nodig. In uw persoonlijke omgeving kunt u alleen uw e-mailadres, wachtwoord en bankrekeningnummer aanpassen. Andere persoonlijke gegevens wijzigt u in Mijn NS.

Uw gegevens beheren met een NS-Business Card

Houders van een NS-Business Card kunnen aan de contactpersoon voor NS binnen hun bedrijf vragen wijzigingen door te voeren. Bent u ZZP'er of de enige kaarthouder dan kunt u zelf wijzigingen doorvoeren via Mijn NS Zakelijk. U logt hiervoor in als contactpersoon met uw gebruikersnaam, niet met uw e-mailadres.