Hoofdnavigatie

Naar content

Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders

In Mijn NS Zakelijk kunt u eenvoudig uw reizen inzien, gegevens aanpassen of deur-tot-deurdiensten boeken.


Beheer uw zakelijke reizen met Mijn NS Zakelijk

Mijn NS Zakelijk is uw persoonlijke zakelijke online omgeving waarin u eenvoudig uw NS-Business Card beheert. U kunt als kaarthouder:

  • gemaakte reizen inzien en kenmerken toevoegen;
  • 'Geld terug bij vertraging' aanvragen;
  • vergeten in en uitchecken melden;
  • klassewissel aanvragen;
  • uw persoonlijke gegevens beheren;
  • een aanvullend abonnement bestellen.

Mijn NS Zakelijk-account aanvragen met een persoonlijke NS-Business Card

Als NS-Business Cardhouder ontvangt u automatisch een e-mail van NS met een link om uw Mijn NS Zakelijk-account te activeren. Bent u de link kwijt? Dan kunt u opnieuw toegang tot Mijn NS Zakelijk aanvragen. Een Mijn NS Zakelijk-account (NS-Business Card) vraagt u aan met uw e-mailadres. U ontvangt op dit e-mailadres een wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Bent u uw wachtwoord kwijt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mijn NS Zakelijk-account aanvragen met een NS-Business Card voor de afdeling

Gebruikt u een afdelingskaart? Dan maakt de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf een account voor u aan. U ontvangt dan een link waarmee u een eigen Mijn NS Zakelijk-account kunt activeren. Heeft u al toegang tot een eigen account dan vindt u de afdelingskaart naast uw eigen NS-Business Card. 

Contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf

Als contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf kunt u binnen Mijn NS Zakelijk: 

  • kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren;
  • kaarten bestellen en accorderen, ook meerdere NS-Business Cards tegelijk;
  • bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken;
  • kenmerken toevoegen aan reizen en transacties;
  • facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden;
  • duplicaten aanvragen bij verlies/diefstal of defect;
  • abonnementen wijzigen of NS-Business Cards beëindigen.