Hoofdnavigatie

Naar content

Beëindigingsprocedure NS-Business Card

Hieronder vindt u informatie over de beëindigingsprocedure van de NS-Business Card.


NS-Business Card beëindigen bij de kaartautomaat

  • U als werkgever registreert de beëindiging in Mijn NS Zakelijk
  • De kaarthouder ontvangt per e-mail een bevestiging én een instructie hoe de beëindiging wordt afgerond
  • De kaarthouder voltooit het proces door zijn NS-Business Card definitief te beëindigen bij een NS Kaartautomaat of OV-chipkaart ophaalpunt

Niet tijdig ophalen van de beëindiging

Wanneer de beëindiging niet tijdig door de kaarthouder is voltooid, blijft de NS-Business Card geldig. Eventuele reis- en/of abonnementskosten blijven dan voor uw rekening komen. In Mijn NS Zakelijk kunt u de status van de door u beëindigde NS-Business Cards volgen. Dit stelt u in de gelegenheid om uw medewerker(s) hierop aan te spreken.

Een voorbeeld: De beëindiging is aangevraagd per 1 december 2015 en wordt opgehaald op 4 december 2015. Als er tussen 30 november en 4 december niet mee is gereisd, beëindigen wij de NS-Business Card  alsnog per 1 december 2015. Mocht er voor het laatst mee gereisd zijn op 2 december, dan beëindigen wij de NS-Business Card per 3 december 2015. De registratie van de beëindiging blijft tot maximaal 60 dagen actief in het systeem. Daarna dient u de NS-Business Card opnieuw te beëindigen in Mijn NS Zakelijk.

Ondersteuning

Zodra de beëindiging in Mijn NS Zakelijk is geregistreerd, informeren wij de kaarthouder hoe verder te handelen. Daarnaast kunt u in Mijn NS Zakelijk de status van alle kaarten zien, zodat u weet voor welke kaarten de beëindiging nog moet worden opgehaald.

Heeft u nog vragen?

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Heeft u nog aanvullende vragen, neemt u dan contact op met uw accountmanager of met Klantenservice NS Zakelijk.