Hoofdnavigatie

Naar content

NS-Business Card verloren of gestolen

Blokkeer online gemakkelijk en snel uw NS-Business Card bij verlies of diefstal. Reizen die u maakt totdat u een nieuwe kaart heeft, kunt u declareren.


In alle gevallen: oude blokkeren, nieuwe aanvragen

Blokkeer uw NS-Business Card bij verlies of diefstal zo snel mogelijk. Uw NS-Business Card blokkeren en een nieuwe kaart aanvragen doet u via 1 aanvraag in Mijn NS Zakelijk

  1. Log in in Mijn NS Zakelijk
  2. Ga naar ‘Mijn NS-Business Card‘
  3. Blokkeer uw kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘

Wij registreren het tijdstip van verlies of diefstal en zullen onmiddellijk opdracht geven om de NS-Business Card te laten blokkeren en een nieuwe kaart te verstrekken. Wanneer u dit niet doet, worden gemaakte reizen na verlies doorberekend op uw maandelijkse factuur. U ontvangt de nieuwe kaart binnen 14 dagen op het aangegeven adres.

Geld terug bij NS-Business Card met een Traject Vrij, Trein Vrij of OV Vrij abonnement

Als u een nieuwe NS-Business Card met een Traject Vrij abonnement, Trein Vrij abonnement of OV Vrij abonnement heeft aangevraagd, kunt u de gemaakte reiskosten die binnen het abonnement vallen terugvragen.

Geld terug als u reist met Intercity direct Altijd Toeslagvrij

Heeft u ook een Intercity direct Altijd Toeslagvrij abonnement? Dan kunt u vanaf de eerste dag bij NS het hele bedrag declareren van de Intercity direct toeslagen die u moet kopen terwijl u wacht op uw vervangende kaart.