Hoofdnavigatie

Naar content

Deur-tot-deurdiensten wijzigen

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal van deze deur-tot-deurdiensten kunt u online wijzigen.


Uw persoonlijke Mijn deur tot deur omgeving

In uw persoonlijke omgeving Mijn deur tot deur kunt u uw e-mailadres, wachtwoord, bankrekeningnummer en producten aanpassen. Maar ook een abonnement voor een OV-fiets of fietsenstalling bestellen. Maak hiervoor eerst een account aan.

Uw Jaarabonnement fietsenstalling wijzigen

Mijn deur tot deur is een (beveiligde) website waarop u als geregistreerde klant van NS Fietsenstalling uw persoonlijke informatie kunt terugvinden of wijzigen. Andere persoonlijke gegevens wijzigt u in Mijn NS.

Uw abonnement op OV-fiets wijzigen

Heeft u een OV-fiets abonnement? Met een account op Mijn deur tot deur beheert u uw gegevens voor OV-fiets én andere deur-tot-deurdiensten van NS. Zo wijzigt u eenvoudig persoonlijke gegevens.

Uw abonnement op de OV-fiets verlengen

Een abonnement loopt 12 maanden. Na de eerste 12 maanden wordt uw abonnement automatisch verlengd.

Deur-tot-deurdiensten wijzigen met NS-Business Card

Uw werkgever heeft voorkeuren ingesteld die bepalen welke deur-tot-deurdiensten beschikbaar zijn voor u. U kunt deze inzien in  Mijn NS Zakelijk bij Mijn NS-Business Card. Als u toch iets wilt wijzigen kunt u dit aangeven bij de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf.

Als ZZP’er of enige kaarthouder Deur-tot-deurdiensten wijzigen

Als  ZZP’er of enige kaarthouder/aanvrager van kaarten kunt u zelf wijzigingen doorvoeren via Mijn NS Zakelijk. U logt hiervoor als contactpersoon met uw gebruikersnaam in op Mijn NS Zakelijk. Dus niet met uw e-mailadres.

Let op! Wanneer u instellingen wijzigt, geldt dit alleen voor geselecteerde kaarten. Wanneer u nieuwe kaarten bestelt, zullen deze altijd volgens de vastgelegde voorkeuren worden uitgeleverd.

Wijzigingen doorvoeren bij NS Zonetaxi

Rit met de Zonetaxi wijzigen of annuleren

Wilt u een gereserveerde rit met de Zonetaxi annuleren, dan kunt u dat online doen op nszonetaxi.nl tot 15 minuten voor aanvang van de taxirit. Als u later annuleert wordt er een vergoeding in rekening gebracht.

Reservering Zonetaxi wijzigen

U kunt tot een half uur voor aanvang van de rit de reservering wijzigen. Als u dit binnen een half uur vóór de gewenste vertrektijd doet, kan de gewijzigde reservering als een nieuwe taxirit worden gezien. Het is mogelijk dat de gewenste vertrektijd dan niet meer haalbaar is.

Uw reservering bij Greenwheels wijzigen

Wilt u een reservering wijzigen of annuleren of uw gegevens of abonnement wijzigen? Op de website van Greenwheels vindt u de informatie die u nodig heeft om dit te regelen.