Hoofdnavigatie

Naar content

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.


Abonnementen op NS-Business Card wijzigen

Wijzigen naar een duurder abonnement kan altijd, beëindiging of aanpassing naar een goedkoper abonnement kan na 1 maand. Dit doet u als contactpersoon van uw bedrijf of als geautoriseerde kaarthouder eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.

Traject wijzigen met een Traject Vrij abonnement

Een traject is altijd aan te passen via Mijn NS Zakelijk. U hoeft niet eerst 1 maand te wachten. Dit doet u online in Mijn NS Zakelijk via de kaartdetails van de betreffende kaart.

Let op: het is belangrijk dat u de trajectwijziging uiterlijk op de ingangsdatum via de NS-kaartautomaat op uw NS-Business Card laadt. Na deze datum vervalt de wijziging en zult u een nieuwe trajectwijziging moeten aanvragen.

Geld terug bij wijziging van abonnement of traject

U krijgt geld terug van de abonnementskosten (Dal, Traject Vrij, Trein Vrij en OV Vrij) over de resterende maanden van het afgekochte jaar. Op het moment dat er een wijziging in een ander abonnement plaatsvindt, een wijziging in traject, of wijziging van klasse, worden de kosten voor dát abonnement weer voor een heel jaar gefactureerd.

Afdelings- of bedrijfskaart kunt u niet wijzigen

Een afdelings- of bedrijfskaart kunt u niet wijzigen. Wel een persoonlijke NS-Business Card. Wilt u een afdelingskaart wijzigen, dan moet u de huidige kaart opzeggen en een nieuwe NS-Business Card voor uw afdeling bestellen.