Hoofdnavigatie

Naar content

Reizen met de NS-Business Card

Voor mensen met een visuele beperking die voor hun werk moeten reizen, is de NS-Business Card een goed reisalternatief.


Met de NS-Business Card betaalt u uw reiskosten en uw eventuele abonnementskosten door middel van automatische incasso. De service en automatische incasso wordt gedaan door het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden. De incasso vindt maandelijks plaats, ongeveer 1,5 maand na het einde van de maand waarin de reizen zijn gemaakt.

Hoe werkt de NS-Business Card?

Met de NS-Business Card bent u verplicht om in en uit te checken. Als dit niet lukt of er gaat iets mis, wordt dit voor u hersteld door het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden. U ontvangt het te veel betaalde saldo weer terug.

Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden

Het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden is telefonisch bereikbaar op 0800 - 4848400 (gratis), van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 18.00 uur. U kunt ook mailen via serviceloket@ov-chipkaart.nl.