Hoofdnavigatie

Naar content

Inloggen op Mijn NS of Mijn NS zakelijk en beheer uw OV-chipkaart gegevens

Via Mijn NS kunt u eenvoudig uw persoonsgegevens wijzigen of u abonneren op de NS-nieuwsbrief. Bent u een zakelijke klant? Dan kunt u dit doen in Mijn NS Zakelijk.


Voeg uw OV-chipkaart toe aan Mijn NS

Via Mijn NS kunt u eenvoudig uw persoonsgegevens wijzigen of u abonneren op de NS-nieuwsbrief. Ook kunt u uw OV-chipkaart toevoegen aan uw Mijn NS-account zodat u uw reisgegevens kunt inzien. Het overzicht geeft een volledig beeld van uw gemaakte NS-reizen inclusief kosten.

Bent u zakelijke klant? Dan kunt u zelf veel regelen in Mijn NS Zakelijk.

Geld terugvragen via Mijn NS

Ook kunt u in Mijn NS eenvoudig geld terugvragen bij vertraging, of wanneer u bent vergeten in of uit te checken. Online kunt u maximaal 3 x per kalenderjaar geld terugvragen als u bent vergeten uit te checken. Daarna kunt u contact opnemen met NS Klantenservice.