Klik op http://m.ns.nl voor de mobiele versie van de NS site.

Uw Mijn NS account

Met een Mijn NS-account kunt u zelf thuis uw NS-producten en persoonlijke gegevens inzien en beheren, op het moment dat het ú het beste uitkomt. 

Met uw account kunt u:

  • de kosten van de reizen met uw OV-chipkaart inzien en downloaden
  • zelf uw persoonlijke gegevens wijzigen
  • de gegevens van uw NS producten inzien, zoals de geldigheidsduur van uw abonnement
  • zich aanmelden voor onze nieuwsbrief, met aanbiedingen en reisinformatie
  • via meldingen in de startpagina van Mijn NS op de hoogte blijven van de status van uw producten
  • online via 'Mijn Reishistorie' een claim indienen voor Geld terug bij vertraging
  • bij vergeten in en/of uit te checken vanaf 24 uur na uw reis een claim indienen via 'Mijn Reishistorie'

Reist u met een van de nieuwe abonnementen?
Dan biedt een Mijn NS-account u nog meer voordelen. U kunt dan zelf:

  • uw abonnement wijzigen: zoals de klasse wisselen, extra opties aanvragen (Keuzedagen of Intercity direct Altijd Toeslag Vrij) of een Bijabonnement bestellen
  • overstappen naar een ander abonnement
  • uw bankrekeningnummer wijzigen

Heeft u Keuzedagen? Dan kunt u deze ook via uw Mijn NS-account inzien. Ook kunt u via uw Mijn NS account online Keuzedagen aanschaffen, wanneer u 60 jaar of ouder bent en over een Dal Voordeel of Altijd Voordeel abonnement beschikt.



Opties

Uw abonnement beheren en wijzigen via Mijn NS

Met een online Mijn NS-account kunt u veel van uw NS-zaken veilig en gemakkelijk zelf regelen.

Aanvragen

Printen

Sluit dit menu