Hoofdnavigatie

Naar content

Zakelijke dagkaarten bestellen

Het bestellen van de zakelijke dagkaarten gaat via de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. De kaarten kunnen in aantallen van 50 stuks per soort besteld worden.


Hoe bestelt u de zakelijke dagkaarten?

Alleen een contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf en bedrijven die al klant zijn van NS Zakelijk kunnen de zakelijke dagkaarten bestellen. Als contactpersoon, neemt u hiervoor contact op met uw accountmanager binnen NS. De accountmanager stelt met u een “zakelijke dagkaarten overeenkomst” op. Daarna kunt u uw zakelijke dagkaarten onbeperkt bestellen via dit formulier. De prijs wordt in een aparte overeenkomst met uw bedrijf vastgelegd.

Zakelijke dagkaarten kunt u in aantallen van 50 stuks per soort (1 Treinreis, 1 Dag Trein Vrij en 1 Dag OV Vrij) bestellen. De totale bestelling moet bestaan uit minimaal 100 dagkaarten. Een bestelling kan bestaan uit een combinatie van twee soorten dagkaarten. Een dergelijke bestelling wordt met één ordernummer geregistreerd. Zakelijke dagkaarten worden alleen aangeboden aan organisaties waarvoor de NS-Business Card geen werkbaar alternatief is om bijvoorbeeld financiële en/of logistieke redenen.

Werkwijze van de bestelling

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen aangetekend verzonden naar het adres van de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Het is niet mogelijk om een afzonderlijke bestelling naar een afwijkend postadres te laten verzenden. U kunt zowel 1e klas dagkaarten als 2e klas dagkaarten bestellen (per 50 stuks). Het is niet mogelijk om met een zakelijke dagkaart van reisklasse te wisselen.

Annulering, verkeerde of geen zakelijke dagkaarten ontvangen

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met Klantenservice NS Zakelijk via nszakelijk@ns.nl of telefoonnummer 030-3001111 (op werkdagen tussen 8.00 uur en 18.00 uur). Indien u verkeerde of geen zakelijke dagkaarten heeft ontvangen neem dan ook contact om Klantenservice NS Zakelijk. Wij sturen u dan zo snel mogelijk de juiste bestelling.

Wij vragen u de foutieve levering z.s.m. retour te sturen naar:
Klantenservice NS Zakelijk
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Administratie en beheer

Overeenkomst zakelijke dagkaarten

De overeenkomst voor de zakelijke dagkaarten is doorlopend maar wel ten alle tijde opzegbaar. De prijs van de dagkaarten wordt van tevoren bepaald en met uw organisatie afgestemd in een aparte overeenkomst. De bestelling wordt in zijn geheel gefactureerd na levering van de dagkaarten. De zakelijke dagkaarten kunnen alleen besteld worden op basis van een aparte overeenkomst en kunnen dan ook niet worden opgenomen in een eventuele overeenkomst voor de NS-Business Card.

Ongebruikte/verloren zakelijke dagkaarten

NS Zakelijk stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van dagkaarten. Het is dan ook niet mogelijk om dagkaarten te blokkeren zodat er niet mee kan worden gereisd. Ongebruikte zakelijke dagkaarten kunt u niet retourneren. Voor defecte zakelijke dagkaarten sturen we geen vervangende zakelijke dagkaarten op.