Hoofdnavigatie

Naar content

Bestellen in Mijn NS Zakelijk

Een NS-Business Card en aanvullende abonnementen bestelt de NS-contactpersoon van uw bedrijf of de kaarthouder zelf. Dit hangt af van gemaakte afspraken.


Er zijn 3 manieren om een NS-Business Card te bestellen

  1. De kaarthouder bestelt zelf via Mijn NS Zakelijk
  2. De kaarthouder bestelt zelf via Mijn NS Zakelijk, maar de bestelling wordt pas na accordering door de NS-contactpersoon van uw bedrijf doorgezet naar NS
  3. De NS-contactpersoon van uw bedrijf bestelt via Mijn NS Zakelijk

Kaarthouder

Krijgen uw medewerkers een NS-Business Card? Als u ze autoriseert kunnen zij de kaart zelf bestellen via Mijn NS Zakelijk. De medewerker ontvangt automatisch een e-mail van NS waarin staat vanaf welke datum de NS-Business Card kan worden besteld. Dit hangt af van de afspraken met de werkgever. Vervolgens ontvangt de medewerker een e-mail met een link naar een persoonlijk Mijn NS Zakelijk-account.

NS-contactpersoon

De NS-contactpersoon van uw bedrijf kan een bestelling van de NS-Business Card accorderen, of de NS-Business Card voor de medewerker bestellen. De medewerker ontvangt een bevestiging van de bestelling en kan deze volgen in Mijn NS Zakelijk.

Wat kunt u bestellen?

De NS-contactpersoon kan via Mijn NS Zakelijk:

  • persoonlijke NS-Business Card(s) bestellen (één of meerdere tegelijk)
  • een afdelingskaart bestellen, deze NS-Business Card staat niet op naam en is door iedereen van de afdeling te gebruiken
  • een bedrijfskaart bestellen als deze is opgenomen in het assortiment voor uw bedrijf.

Voor de NS-Business Card met Traject Vrij en Trein Vrij abonnement is een pasfoto nodig. U kunt de foto uploaden in Mijn NS Zakelijk. Heeft NS al een pasfoto van de kaarthouder, bijvoorbeeld vanwege een consumentenabonnement? Dan kunt u deze opnieuw gebruiken. Na het uploaden zijn NS-pasfoto’s 20 jaar geldig.

Afdelingskaart bestellen

Staat de afdelingskaart in het overeengekomen assortiment voor uw bedrijf, dan kan de contactpersoon deze bestellen via Mijn NS Zakelijk. De afdelingskaart wordt besteld mét of zonder Dal abonnement. De afdelingskaart kan gekoppeld worden aan de medewerkers die er mee gaan reizen. Zij krijgen hierdoor toegang tot Mijn NS Zakelijk en kunnen bijvoorbeeld (factuur) kenmerken aan hun reizen toevoegen. Een uitgebreide instructie over het bestellen van een afdelingskaart vindt u op Mijn NS Zakelijk.

Bedrijfskaart bestellen

De contactpersoon kan ook een bedrijfskaart bestellen als de afdelingskaart in het assortiment voor uw bedrijf staat. Kies tijdens het bestelproces voor een afdelingskaart en laat de naam van de afdeling weg. Deze NS-Business Card mét of zonder Dal abonnement staat dan op naam van uw bedrijf. De overige abonnementen zijn altijd persoonlijk en kunnen alleen op naam van een persoon worden besteld.

Levertijd NS-Business Card

U ontvangt de kaart(en) binnen 14 dagen na bestelling op het door u aangegeven adres. De leveringsdatum kunt u volgen in Mijn NS Zakelijk. Houdt u bij levering op uw werkadres rekening met de postverwerking binnen uw bedrijf. Heeft u de NS-Business Card niet ontvangen op de genoemde datum, neem dan svp contact op met Klantenservice NS Zakelijk.