Hoofdnavigatie

Naar content

Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen

Mijn NS Zakelijk is een afgeschermde online omgeving voor het beheer van het zakelijk reizen van uw bedrijf met de NS-Business Card.


Organiseer het zakelijk reizen van uw bedrijf

Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van NS-Business Cards van medewerkers en afdelings- of bedrijfskaarten. Mijn NS Zakelijk is hiervoor een speciaal afgeschermde online omgeving.

Wat kunt u hier onder meer doen?

  • Mijn NS Zakelijk-accounts aanmaken voor medewerkers;
  • kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren;
  • kaarten bestellen en accorderen;
  • bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken;
  • kenmerken toevoegen aan reizen en transacties;
  • facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden;
  • duplicaat van de NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of defecte kaart;
  • aanvullende abonnementen wijzigen of het beëindigen van NS-Business Cards;
  • vergoeding aanvragen bij vertraging voor afdelings-/bedrijfskaarten via het Geld Terug bij Vetragingformulier.

Nadat u bent ingelogd in Mijn NS Zakelijk vindt u meer informatie over het gebruik van de verschillende functionaliteiten.

Toegang tot Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen

Heeft uw bedrijf een contract met NS Zakelijk afgesloten, dan ontvangt u als contactpersoon voor NS per e-mail inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk. Hiermee kunt u op de afgeschermde online omgeving inloggen.

Lukt het niet om in te loggen of bent u uw inloggegevens kwijt? Neem dan contact op met de Klantenservice NS Zakelijk. Bent u alleen uw wachtwoord kwijt? Dan kunt u een wachtwoord aanvragen.