Hoofdnavigatie

Naar content

Overeenkomst met NS Zakelijk

Gebruikt uw bedrijf de NS-Business Card? Uw overeenkomst met NS is voor onbepaalde tijd geldig. Sommige bedrijven hebben jaarlijks contact met de accountmanager van NS over de voorwaarden van de overeenkomst.


Afspraken in uw overeenkomst met NS

Uw overeenkomst met NS is geldig voor onbepaalde tijd. Maar soms is er jaarlijks contact met de accountmanager van NS over de voorwaarden. In uw overeenkomst kunt u onder andere:

  • vastleggen welke abonnementen uw medewerkers mogen gebruiken;
  • vastleggen welke deur-tot-deurdiensten uw medewerkers mogen gebruiken;
  • bepalen wie er mogen bestellen: contactpersonen of kaarthouders zelf;
  • verschillende contactpersonen opgeven;
  • afdelingen laten aanmaken;
  • bepalen waar de kaart wordt afgeleverd: thuis of op het werk;
  • bepalen waar de factuur naartoe gaat: centraal of naar een afdeling.

Doorlopende overeenkomst

De NS-Business Card is 5 jaar geldig, daarna moet de kaart worden vernieuwd. De overeenkomst die u afsluit met NS is doorlopend. Het is dus niet nodig jaarlijks het contract te vernieuwen en nieuwe kaarten uit te geven.

NS-Business Card bij beëindiging van een dienstverband

Wilt u een NS-Business Card opzeggen? De geautoriseerde kaarthouder of contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf kan dit voor u doen. Een beëindiging van de NS-Business Card wordt aangevraagd via Mijn NS Zakelijk. U dient uw beëindiging hierna op te halen bij de NS-kaartautomaat of ander OV-chipkaart ophaalpunt. Hoe dit werkt, leest u in de bevestiging van uw beëindigingsaanvraag. Zodra de beëindiging is opgehaald bij de kaartautomaat, wordt de NS-Business Card met ingang van de opgegeven beëindigingsdatum beëindigd.

Informatie nieuwe procedure

Sinds 31 oktober 2015 geldt de bovengenoemde, nieuwe procedure voor het opzeggen van uw NS-Business Card. Lees meer antwoorden op vragen en meer informatie over deze vernieuwde beëindigingsprocedure.