Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Aanvragen overeenkomst

Met dit aanvraagformulier vraagt u een NS-Business Card overeenkomst tussen uw organisatie en NS Reizigers B.V. aan. Om uw aanvraag juist te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van u nodig.

Wilt u direct maximaal 5 NS-Business Cards bestellen? Dan doet u dit hier gemakkelijk online.

Heeft u een buitenlands IBAN en wilt u één of meerdere NS-Business Cards aanvragen? Vul dan ook dit formulier in.


Bedrijfsgegevens
Een geldige postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 hoofdletters, bijvoorbeeld 4388 GP
Geef hier aan hoeveel NS-Business Cards u verwacht te gaan bestellen. Bestellen kan, nadat de overeenkomst is aangemaakt, in Mijn NS Zakelijk.
Gegevens contactpersoon
Aanhef
Gegevens ondertekenaar overeenkomst (tekenbevoegd volgens KvK)
Aanhef optioneel
Gegevens voor (contactpersoon) facturatie

NS Zakelijk factureert de kosten van de gemaakte reizen en afgenomen diensten maandelijks achteraf. De 'contactpersoon facturatie' ontvangt een e-mail met de factuur.

Ik betaal de abonnementskosten van de NS-Business Card:
Ik betaal via:

Om uw bankrekening te verifiëren, vragen we u een betaling te doen van € 0,01 op rekeningnummer NL59 ABNA 0590 8498 75 ten name van NS Groep N.V. inzake NS Reizigers B.V. te Utrecht.

Vul hier aan vanaf welke rekening u de betaling doet. Bijvoorbeeld: NL 99 BANK 0123 4567 89.
Aanhef
Een geldige postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 hoofdletters, bijvoorbeeld 4388 GP

Nadat uw gegevens en de betaling van € 0,01 zijn verwerkt, ontvangt u een overeenkomst en addendum ter ondertekening. Na het retourneren van de getekende overeenkomst en addendum ontvangen u en de 'contactpersoon facturatie' de inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk. Via Mijn NS Zakelijk kunt u NS-Business Cards bestellen, beheren, nieuwe kaarten aanvragen en de maandelijkse facturen inzien.

Voor vragen over dit aanvraagformulier, de NS-Business Card of het reizen met de trein kunt u terecht op www.ns.nl/zakelijk of bij onze Klantenservice: via 030 - 300 11 11.

reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.