Hoofdnavigatie

Naar content

Aanvraag Geld Terug bij Vertraging

U kunt met dit formulier een aanvraag voor een vergoeding indienen wanneer u minimaal 30 minuten vertraging heeft gehad bij NS. Heeft u gereisd met de Intercity direct? Dan kunt u al vanaf 15 minuten vertraging een verzoek indienen. U kunt uw aanvraag ook indienen via Mijn NS, dat gaat nog eenvoudiger.


Uw hoofdvervoerbewijs *
Heeft u uw bestemming bereikt? *
Heeft u gereisd met de Intercity direct, de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda? *
Intercity direct toeslag
Heeft u een Intercity direct toeslag abonnement of losse toeslag gebruikt? *
Vervoerbewijs intercity direct toeslag
Op welk vervoerbewijs stond de intercity direct toeslag *
Heeft u (nog) een aanvullend vervoerbewijs gebruikt? (bijvoorbeeld Dagkaart Fiets of een Railrunner) *
Uw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs *
Wilt u nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren? *
Uw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs *
Wilt u nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren? *
Uw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs *
Wilt u nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren? *
Uw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs *
Uw rekeninggegevens
Voorwaarden *

Bekijk hier de voorwaarden voor Geld Terug bij Vertraging.

Bekijk hier de voorwaarden voor Geld terug bij Vertraging Intercity direct.