Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Aanvraag Geld Terug bij Vertraging

Heb je minimaal 30 minuten vertraging gehad bij NS? Dan kan je met dit formulier geld terugvragen. Of vraag geld terug via Mijn NS, dat gaat nóg makkelijker.

Heb je gereisd over de hogesnelheidslijn (HSL) met de Intercity direct of de intercity Den Haag - Eindhoven via Breda? Vraag dan via onderstaand formulier vanaf 15 minuten vertraging geld terug.

Heb je gereisd met een e-ticket of mobiele ticket en heb je deze niet bij NS gekocht? Lees hier meer over hoe je geld terug kan vragen.


Je hoofdvervoerbewijs
Heb je je gewenste NS-eindstation bereikt?
Door een calamiteit je gewenste eindbestemming niet bereikt? Vermeld hier het station waar je bent uitgestapt.
Heb je gereisd over de hogesnelheidslijn (HSL)?
Heb je gereisd met de Intercity direct (de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda) of de intercity Den Haag - Eindhoven via Breda?
Intercity direct toeslag
Heb je gebruik gemaakt van een Intercity direct toeslag abonnement of van losse toeslag? (Kies dan voor 'Ja')
Vervoerbewijs intercity direct toeslag
Op welk vervoerbewijs stond de Intercity direct toeslag
Heb je (nog) een aanvullend vervoerbewijs gebruikt? (bijvoorbeeld Dagkaart Fiets of een Railrunner)
Aanvullende vervoerbewijzen zijn: Railrunners, Dagkaart hond, Dagkaart fiets, Toeslagproducten 2-1 of het Gouwe Ticket Kind.
Jouw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs
Wil je nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren?
Jouw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs
Wil je nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren?
Jouw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs
Wil je nog een aanvullend vervoerbewijs invoeren?
Jouw aanvullend vervoerbewijs
Soort vervoerbewijs
Je persoonsgegevens
Vul je voorletter in als hoofdletter.
Voeg hier alleen cijfers toe zonder streepjes, bijvoorbeeld: 0611111111.
Je adresgegevens
Uw rekeninggegevens
Rekeningnummer mag op persoonsnaam maar ook op naam van een stichting staan.
Vul hier je IBAN nummer in. Je kan hier ook internationale IBAN nummers invullen.
Voorwaarden
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.