Naar content

Hoofdnavigatie

Aanvraag Geld terug Intercity direct Toeslag

U kunt een verzoek om terugbetaling van uw Intercity direct Toeslag indienen wanneer de Intercity direct voor één of meerdere dagen toeslagvrij is verklaard en u al een losse toeslag had gekocht of een abonnement heeft. Uw aanvraag wordt binnen 6 weken afgehandeld.


Ik had een toeslag terwijl de Intercity direct toeslagvrij was verklaard en ik reisde op:

Kalender openen
U kunt verderop in het formulier meer data toevoegen, indien de Intercity direct voor meerdere dagen toeslagvrij was.
Vertrektijd van de Intercity direct volgens dienstregeling
De toeslag stond op een
Nog een datum toevoegen voor dezelfde persoon
Aanvullende datum 1
Vertrektijd Intercity direct volgens dienstregeling
Deze toeslag stond op een
Nog een datum en tijdstip toevoegen
Aanvullende datum 2
Vertrektijd Intercity direct volgens dienstregeling
Deze toeslag stond op een
Nog een datum toevoegen
Aanvullende datum 3
Vertrektijd Intercity direct volgens dienstregeling
Deze toeslag stond op een
Nog een datum toevoegen
Aanvullende datum 4
Vertrektijd Intercity direct volgens dienstregeling
Deze toeslag stond op een
Nog een datum toevoegen
Aanvullende datum 5
Vertrektijd Intercity direct volgens dienstregeling
Deze toeslag stond op een
Vul uw voorletters in als hoofdletter.
Uw rekeninggegevens
Rekeningnummer mag op persoonsnaam maar ook op naam van een stichting staan.
Vul hier uw IBAN nummer in, u vindt dit op uw bankpas. U kunt hier ook internationale IBAN nummers invullen.
Voorwaarden
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.