Naar content

Hoofdnavigatie

NS Flex wijzigen

Verandert uw reisgedrag, dan past u NS Flex daar gemakkelijk op aan. Stel uw abonnement bij, of zet het (tijdelijk) uit.


Zo werkt het

  1. NS Flex zonder abonnement en de verschillende NS Flex abonnementen gebruikt u minimaal 1 maand
  2. Na deze maand kunt u uw NS Flex product op ieder gewenst moment wijzigen via Mijn NS
  3. De wijziging gaat in zodra deze is verwerkt, meestal duurt dit zo’n 15 minuten
  4. U reist daarna direct met uw nieuwe NS Flex product 
  5. Een wijziging geldt altijd voor minimaal 1 maand. Na deze maand kunt u weer dagelijks wijzigen

Goed om te weten

  • U kunt geen wijzigingen inplannen voor de toekomst
  • De nieuwe abonnementskosten vindt u terug op uw eerst volgende factuur
  • Krijgt u nog geld terug van uw eerdere abonnement? Dan verrekenen we dit op uw eerst volgende factuur
  • U hoeft de wijziging niet op te halen bij een kaartautomaat

Klasse van uw NS Flex wijzigen

Wilt u niet uw NS Flex abonnement, maar de klasse daarvan wijzigen? Dat kan natuurlijk ook.