Naar content

Hoofdnavigatie

Reizen met de NS-Business Card

Voor mensen met een visuele beperking die voor hun werk moeten reizen, is de NS-Business Card een goed reisalternatief.


Met de NS-Business Card betaal je je reiskosten en eventuele abonnementskosten door middel van automatische incasso. De service en automatische incasso wordt gedaan door het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden. De incasso vindt maandelijks plaats, ongeveer 1,5 maand na het einde van de maand waarin de reizen zijn gemaakt.

Hoe werkt de NS-Business Card?

Met de NS-Business Card check je gewoon in en uit op het station. Als dit niet lukt of er gaat iets mis, wordt dit hersteld door het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden. Je ontvangt het te veel betaalde saldo weer terug.

Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden

Het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden is telefonisch bereikbaar op 0800 - 4848400 (gratis), van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 17.00 uur. Je kunt ook mailen via serviceloket@ov-chipkaart.nl.