Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Ik vroeg mij nog af...

Je bent al deelnemer bij NS Extra en wil toch nog even wat weten. Waar je dan terecht kunt? Hier natuurlijk.


Waarom krijg ik pas na enkele dagen een melding dat ik ben vergeten uit te checken?

Het duurt een aantal dagen voordat deze gegevens bij ons bekend zijn. Zodra wij een vergeten checkuit constateren, sturen we je zo snel mogelijk een e-mail. Dit geldt alleen voor een vergeten check-uit bij NS en niet bij overige vervoerders.

Hoe weet NS waar ik ben vergeten uit te checken?

We proberen zo goed mogelijk je reisgedrag te herkennen. Bijvoorbeeld aan de hand van je recente reizen. Of als je veel op een bepaald traject reist. Als we daardoor met voldoende zekerheid het gereisde traject kunnen vaststellen, betalen we automatisch het teveel betaalde bedrag terug.

Het vergeten check-uit station dat door NS is bepaald klopt niet. Ik had meer geld terug moeten krijgen. Kan ik het verschil nog terugkrijgen?

Ja, dat kan. Je kunt hiervoor contact opnemen met NS Klantenservice: 030 751 51 55. Onze collega’s kunnen dit alsnog voor je in orde maken. De Klantenservice is dag en nacht bereikbaar.

Hoe zat het ook alweer met de voorwaarden?

Kijk eens aan, hier staan ze.

Kan ik mij ook weer afmelden voor NS Extra?

Je kunt je op elk moment weer afmelden. Je kunt je los afmelden voor de check-uit alert service, voor de exclusieve voordelen en aanbiedingen, of voor beide onderdelen. Afmelden kan online, via Mijn NS of telefonisch via NS Klantenservice.