Naar content

Hoofdnavigatie

Direct regelen

Waar kunnen we u mee helpen?

Grote aantallen treinkaartjes

Heeft u treinkaarten nodig voor uw evenement of beurs die u kunt verstrekken aan uw klanten of bezoekers? Gaat u met een grote groep op reis? Via de NS Reseller Desk is het mogelijk om in 1 bestelling meerdere vervoerbewijzen tegelijk op factuur af te nemen.

Corrigeren vergeten check-uit

Bent u vergeten in- of uit te checken? In Mijn NS Zakelijk kunt u dit zelf makkelijk corrigeren. Op uw NS-Business Card staat standaard de Vergeten Check-uit Service aan. Een handige dienst, waarmee wij maximaal 5 keer per kalenderjaar een vergeten check-uit automatisch voor u herstellen.

Geld terug bij vertraging aanvragen

Heeft u vertraging met de trein? Dan kunt u geld terugvragen via Mijn NS Zakelijk. Het bedrag hangt af van de duur van de vertraging. Bekijk onderstaande video en regel uw aanvraag online in Mijn NS Zakelijk.

Ik ben contactpersoon of beheer meerdere NS-Business Cards

Een NS Business Card heeft een levensduur van 5 jaar. Wat betekent dit voor u als contactpersoon of beheerder? In Mijn NS Zakelijk kunt u zien welke kaarten van uw bedrijf gaan verlopen. In veel gevallen kunnen wij de kaart automatisch vervangen en hoeft u niets te doen.