Naar content

Hoofdnavigatie

Direct regelen

Waar kunnen we u mee helpen?

Grote aantallen treinkaartjes

Heeft u treinkaarten nodig voor uw evenement of beurs die u kunt verstrekken aan uw klanten of bezoekers? Gaat u met een grote groep op reis? Via de NS Reseller Desk is het mogelijk om in 1 bestelling meerdere vervoerbewijzen tegelijk op factuur af te nemen.

Corrigeren vergeten check-uit

Bent u vergeten in- of uit te checken? In Mijn NS Zakelijk kunt u dit zelf makkelijk corrigeren. Op uw NS-Business Card staat standaard de Vergeten Check-uit Service aan. Een handige dienst, waarmee wij maximaal 5 keer per kalenderjaar een vergeten check-uit automatisch voor u herstellen.

Geld terug bij vertraging aanvragen

Heeft u vertraging met de trein? Dan kunt u geld terugvragen via Mijn NS Zakelijk. Het bedrag hangt af van de duur van de vertraging. Bekijk onderstaande video en regel uw aanvraag online in Mijn NS Zakelijk.

Wissel van klasse met uw NS-Business Card

Soms is het handig om van klasse te wisselen, voor één dag, of voor langere tijd. U kunt dit regelen via Mijn NS Zakelijk of de NS-kaartautomaat Mijn NS Zakelijk, de NS-app of de NS kaartautomaat. U kunt alleen wisselen van 2e naar 1e klas als u een 2e klas NS-Business Card heeft. Als u een 1e klas NS-Business Card wilt wijzigen naar 2e klas, dan moet u uw abonnement wijzigen.

Vernieuwing van uw NS-Business Card

Verloopt uw NS-Business Card binnenkort? Bekijk wat wij voor u doen.