Naar content

Hoofdnavigatie

Uw NS-Business Card verloopt, en nu?

Binnenkort verloopt uw NS-Business Card. Dat betekent dat u en/of uw medewerkers alweer 5 jaar gebruikmaken van onze NS-Business Card. Dank daarvoor! In veel gevallen kunnen wij uw kaart automatisch vervangen en hoeft u niet in actie te komen. Op deze pagina ziet u of dat in uw situatie ook zo is.

Controleer uw adres!

We sturen uw nieuwe NS-Business Card naar uw privéadres óf naar de contactpersoon binnen uw bedrijf. Staat uw adres nog goed vermeld in Mijn NS Zakelijk? Als u niet zeker weet of u uw kaart thuis of op uw werk ontvangt, vraag dit dan na bij de contactpersoon binnen uw bedrijf.

Pasfoto?

Heeft u een Trein Vrij of Traject Vrij abonnement? Dan staat op uw NS-Business Card een pasfoto. Als u toestemming heeft gegeven om de pasfoto te bewaren, hoeft u niets te doen. Zo niet, dan verzoeken we u een nieuwe pasfoto te sturen.

Maak uw keuze:

  • Ik ben contactpersoon voor mijn bedrijf of beheerder van meerdere NS-Business Cards
  • Ik ben werknemer met een NS-Business Card (kaarthouder)
  • Ik ben zzp’er met een NS-Business Card