Naar content

Hoofdnavigatie

Vernieuwing van uw NS-Business Card

Binnenkort verloopt uw NS-Business Card. Dat betekent dat u en/of uw medewerkers alweer 5 jaar gebruikmaken van onze kaart. In veel gevallen kunnen wij uw NS-Business Card automatisch vervangen en hoeft u geen actie te ondernemen. Bekijk welke situatie op u van toepassing is.

Controleer uw adres

We sturen uw nieuwe NS-Business Card naar uw privéadres óf naar de contactpersoon binnen uw bedrijf. Staat uw adres nog goed vermeld in Mijn NS Zakelijk? Als u niet zeker weet of u uw kaart thuis of op uw werk ontvangt, vraag dit dan na bij de contactpersoon binnen uw bedrijf.

Pasfoto

Heeft u een Trein Vrij of Traject Vrij abonnement? Dan staat op uw NS-Business Card een pasfoto. Als u toestemming heeft gegeven om de pasfoto te bewaren, hoeft u niets te doen. Zo niet, dan verzoeken we u een nieuwe pasfoto te sturen.

Maak uw keuze:

  • Ik ben contactpersoon voor mijn bedrijf of beheerder van meerdere NS-Business Cards.
  • Ik ben werknemer met een NS-Business Card (kaarthouder).
  • Ik ben zzp’er met een NS-Business Card.