Naar content

Hoofdnavigatie

Klanten aan het woord

We doen ons best om u te overtuigen van het reizen met de NS-Business Card. Of van het nut van onze rol als mobiliteitsadviseur. We kunnen veel beter onze klanten aan het woord laten. Dan hoort u de ervaringen uit de praktijk.


Malou te Wierik

‘Soms raak ik in gesprek met andere reizigers. Die gesprekken kunnen overal over gaan: over werk, een artikel in de krant, een bijzondere tentoonstelling, een boek of de reisbestemming. Het bijzondere aan de conversaties die ik heb tijdens het reizen met het OV is de vluchtigheid ervan of het abrupte einde als iemand uitstapt. Maar het is altijd zo waardevol om met mensen te praten die je absoluut niet kent en hun mening te horen of tips te krijgen. Dat maakt het reizen met de NS-Business Card leuk.‘

> Lees het hele verhaal

 

Marijn Bouwmeester

‘Ik heb gekozen voor de NS-Business Card omdat ik voor mijn werk elke dag met de trein naar verschillende plekken reis. Dat scheelt mij heel veel administratie. Ook vind ik het een groot voordeel dat ik makkelijk van klasse kan wisselen, bijvoorbeeld als het druk is op mijn traject. Ik gebruik de kaart ook voor parkeren bij Q-Park P+R en voor de OV-fiets.‘

Erika Pierik

‘Als startend ondernemer merkte ik dat de NS-Business Card veel voordelen voor weinig geld biedt. Later merkte ik dat er zelfs nóg meer voordelen waren dan ik in het begin wist. Bijvoorbeeld het gebruik van de OV-fiets. Ook maak ik af en toe gebruik van Q-Park P+R terreinen om te parkeren.‘

Maria Zhelyazkova

‘De trein geeft me rust, is groen en dus beter voor het milieu én je beweegt veel meer dan wanneer je met de auto zou reizen. Met de NS-Business Card heb ik dan ook nog extra veel flexibiliteit. Het is makkelijk om mijn administratie bij te houden. Daarnaast heb ik overzicht en biedt de kaart me ook nog eens financiële voordelen. Met mijn Dal abonnement is het heel prettig om buiten de spits met korting te reizen.‘

Rico van Leeuwen     

‘Het geeft mij een simpel overzicht met mijn privé en zakelijke reizen. Daarnaast worden de kosten maandelijks gefactureerd zonder dat hier extra kosten aan verbonden zijn. Ook kan ik, wanneer ik daar behoefte aan heb, gebruikmaken van verschillende diensten, zoals Greenwheels.‘

Arturo Massaro

‘Als ik aan anderen vertel dat ik nu veel vaker met de trein (zakelijk) reis, is de eerste reactie vaak: ‘Lekkere lange wachttijden zeker!?’ Als ik dan vraag wanneer zij voor het laatst met de trein zijn geweest hebben ze het over jaren geleden. Het zijn bijna allemaal vooroordelen die gevoed worden door de media en elkaar na praten.‘

> Lees het hele verhaal