Naar content

Hoofdnavigatie

Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen

Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van persoonlijke NS-Business Cards van collega’s en afdelings- of bedrijfskaarten. Mijn NS Zakelijk is hiervoor een speciaal afgeschermde online omgeving.


Wat kunt u online regelen in Mijn NS Zakelijk?

  • Mijn NS Zakelijk-accounts voor uw medewerkers aanmaken.
  • Medewerkers toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren.
  • Kaarten bestellen en accorderen (optioneel).
  • Aanvullende abonnementen wijzigen of het beëindigen van NS-Business Cards.
  • Facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden.
  • Duplicaat van de NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of een defecte kaart.
  • Vergoeding aanvragen bij vertraging voor afdelings-/bedrijfskaarten via het Geld Terug bij Vertragingformulier.
  • Reizen inzien en kenmerken toevoegen aan reizen en transacties.
  • Bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken.

Meer weten over het gebruik van Mijn NS Zakelijk? Download de instructies

Toegang tot Mijn NS Zakelijk

Heeft uw organisatie een contract met NS Zakelijk afgesloten? U ontvangt dan als contactpersoon voor NS per e-mail inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk.