Voor contactpersonen
U beheert hier het gebruik van NS-Business Cards, afdelings- of bedrijfskaarten voor uw collega's of medewerkers.
Organiseer het zakelijk reizen van uw bedrijf
Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van NS-Business Cards van medewerkers en afdelings- of bedrijfskaarten. Mijn NS Zakelijk is hiervoor een speciaal afgeschermde online omgeving.
Wat kunt u hier onder meer doen?
- Mijn NS Zakelijk-accounts aanmaken voor medewerkers.
- Kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren.
- Kaarten bestellen en accorderen.
- Bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken.
- Kenmerken toevoegen aan reizen en transacties.
- Facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden.
- Duplicaat van de NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of defecte kaart.
- Aanvullende abonnementen wijzigen of het beƫindigen van NS-Business Cards.
- Vergoeding aanvragen bij vertraging voor afdelings-/bedrijfskaarten via het Geld Terug bij Vetragingformulier.
Nadat u bent ingelogd in Mijn NS Zakelijk vindt u meer informatie over het gebruik van de verschillende functionaliteiten.
Toegang tot Mijn NS Zakelijk
Heeft uw bedrijf een contract met NS Zakelijk afgesloten, dan ontvangt u als contactpersoon voor NS per e-mail inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk.
Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met de Klantenservice NS Zakelijk. Bent u alleen uw wachtwoord kwijt? Dan kunt u een wachtwoord aanvragen.