Naar content

Hoofdnavigatie

Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen

Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van persoonlijke NS-Business Cards van collega’s en afdelings- of bedrijfskaarten. Mijn NS Zakelijk is hiervoor een speciaal afgeschermde online omgeving.


Wat kunt u online regelen in Mijn NS Zakelijk?

  • Mijn NS Zakelijk-accounts aanmaken.
  • Kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren.
  • Kaarten bestellen en accorderen.
  • Bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken.
  • Kenmerken toevoegen aan reizen en transacties.
  • Facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden.
  • Duplicaat van de NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of een defecte kaart.
  • Aanvullende abonnementen wijzigen of het beëindigen van NS-Business Cards.
  • Vergoeding aanvragen bij vertraging voor afdelings-/bedrijfskaarten via het Geld Terug bij Vertragingformulier.

Meer weten over het gebruik van Mijn NS Zakelijk? Download de instructies

Toegang tot Mijn NS Zakelijk

Heeft uw organisatie een contract met NS Zakelijk afgesloten? U ontvangt dan als contactpersoon voor NS per e-mail inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk.