Hoofdnavigatie

Naar content

Voor contactpersonen

U beheert hier het gebruik van NS-Business Cards, afdelings- of bedrijfskaarten voor uw collega's of medewerkers.


Organiseer het zakelijk reizen van uw bedrijf

Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van NS-Business Cards van medewerkers en afdelings- of bedrijfskaarten. Mijn NS Zakelijk is hiervoor een speciaal afgeschermde online omgeving.

Wat kunt u hier onder meer doen?

  • Mijn NS Zakelijk-accounts aanmaken voor medewerkers.
  • Kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren.
  • Kaarten bestellen en accorderen.
  • Bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken.
  • Kenmerken toevoegen aan reizen en transacties.
  • Facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden.
  • Duplicaat van de NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of defecte kaart.
  • Aanvullende abonnementen wijzigen of het beëindigen van NS-Business Cards.
  • Vergoeding aanvragen bij vertraging voor afdelings-/bedrijfskaarten via het Geld Terug bij Vetragingformulier.

Nadat u bent ingelogd in Mijn NS Zakelijk vindt u meer informatie over het gebruik van de verschillende functionaliteiten.

Toegang tot Mijn NS Zakelijk

Heeft uw bedrijf een contract met NS Zakelijk afgesloten, dan ontvangt u als contactpersoon voor NS per e-mail inloggegevens voor Mijn NS Zakelijk.

Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met de Klantenservice NS Zakelijk. Bent u alleen uw wachtwoord kwijt? Dan kunt u een wachtwoord aanvragen.