Hoofdnavigatie

Naar content

Overeenkomst met NS Zakelijk

Uw overeenkomst met NS is geldig voor onbepaalde tijd. Maar soms is er jaarlijks contact met de accountmanager van NS over de voorwaarden. In uw overeenkomst legt u verschillende zaken vast zoals welke deur-tot- deurdiensten u en uw medewerkers mogen gebruiken.


In uw overeenkomst kunt u

  • Vastleggen welke abonnementen uw medewerkers mogen gebruiken.
  • Vastleggen welke deur-tot-deurdiensten uw medewerkers mogen gebruiken.
  • Bepalen wie mogen bestellen: contactpersonen of kaarthouders zelf.
  • Verschillende contactpersonen opgeven.
  • Afdelingen laten aanmaken.
  • Bepalen waar de kaart wordt afgeleverd: thuis of op het werk.
  • Bepalen waar de factuur naartoe gaat: centraal of naar een afdeling.

Doorlopende overeenkomst

De NS-Business Card is 5 jaar geldig, daarna moet de kaart worden vernieuwd. De overeenkomst die u afsluit met NS is doorlopend. Het is dus niet nodig jaarlijks het contract te vernieuwen en nieuwe kaarten uit te geven.

Deur-tot- deurdiensten bepalen

Bij het sluiten van een overeenkomst met NS voor zakelijk reizen, of het aangaan van een nieuwe overeenkomst, legt u per abonnement of klasse, de beschikbare deur-tot-deurdiensten voor uw bedrijf vast. Nieuwe NS-Business Cards worden met deze standaardinstelling geleverd.

In verband met de privacy wetgeving is NS verplicht om kaarthouders persoonlijk toestemming te vragen voor het delen van informatie benodigd voor het boeken van deur-tot- deurdiensten en de communicatie hierover met onze deur-tot- deurpartners. Bij afdelingskaarten vragen wij de contactpersoon van uw bedrijf om toestemming voor het delen van deze gegevens. Staat uw bedrijf geen deur-tot- deurdiensten toe, dan worden
er geen gegevens gedeeld.