Naar content

Hoofdnavigatie

Veelgestelde vragen

Bekijk de meest gestelde vragen over de NS-Business Card, uw overeenkomst met NS of over uw factuur. 

Bij overige vragen, neem contact op met Klantenservice NS Zakelijk via telefoonnummer 030-3001111 (24 uur per dag bereikbaar) of via nszakelijk@ns.nl

Kaart beëindigen, verloren of gestolen

Is uw NS-Business Card verloren, gestolen of wilt u hem beëindigen? Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Facturatie

Heeft u vragen over een factuur of de bijlagen? Wij helpen u graag verder.

Overeenkomsten met NS

Wilt u meer weten over uw overeenkomst met NS? Of hoe u uw overeenkomst beëindigt? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.

Kaarthouder en contactpersoon

Wij zetten de meest gestelde vragen over de kaarthouders, een contactpersoon en de managementrapportage voor u op een rijtje.

Afdelingskaart aanvragen

Heeft u een vraag over een afdelingskaart of over het aanmaken van een afdeling? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.

Fiscale aspecten

Met de NS-Business Card reist u eenvoudig met het openbaar vervoer. Alle ritten worden op maandelijkse basis achteraf gefactureerd. Op de factuur staat het BTW-bedrag gespecificeerd. Hieronder wordt vanuit een BTW en loonbelasting perspectief ingegaan op de verstrekking en het gebruik van de NS-Business Card.