Hoofdnavigatie

Naar content

Veelgestelde vragen

Lees alles de meest gestelde klantvragen over de NS-Business Card, uw overeenkomst met NS of over uw factuur. 

Bij overige vragen, neem contact op met Klantenservice NS Zakelijk via telefoonnummer 030-3001111 (24 uur per dag bereikbaar) of via nszakelijk@ns.nl

Kaart beëindigen, verloren of gestolen

Is uw NS-Business Card verloren, gestolen of wilt u hem beëindigen? Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Overeenkomsten met NS

Wilt u meer weten over uw overeenkomst met NS? Of hoe u uw overeenkomst beëindigd? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.

Kaarthouder en contactpersoon

Wij zetten de meest gestelde vragen over de kaarthouders, een contactpersoon en de managementrapportage voor u op een rijtje.

Afdelingskaart aanvragen

Heeft u een vraag over een afdelingskaart of over het aanmaken van een afdeling? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.

Betaling en factuur

Heeft u een vraag over een een betaling, factuur of CSV bestand? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.