Naar content

Hoofdnavigatie

NS-Business Card Aanvragen

Heeft u een vraag over de NS-Business Card, afdelingskaart of over het aanmaken van een afdeling? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.


Hoe kan ik een NS-Business Card bestellen?  

Bent u een ZZP’er en wilt u minder dan 5 NS-Business Cards bestellen? Dit kunt u online doen via ons aanvraagformulier.

Heeft uw organisatie al een contract met NS Zakelijk dan kunt u terecht bij de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Een NS-Business Card en aanvullende abonnementen bestelt de contactpersoon van een organisatie of de kaarthouder zelf. Dit hangt af van de gemaakte afspraken met uw organisatie. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het bestelprocess voor meerdere kaarten

Hoe kan ik NS-Business Card voor de afdeling (afdelingskaart) bestellen?  

Heeft uw bedrijf meer dan 5 werknemers (ook volgens de KvK gegevens) en u wenst gebruik te maken van afdelingskaarten? Neem dan contact op met Klantenservice NS Zakelijk.  

Voor het toevoegen van een afdeling neemt u ook contact op met Klantenservice NS Zakelijk via telefoonnummer 030-3001111 (24 uur per dag bereikbaar) of via nszakelijk@ns.nl. Een van onze accountmanagers neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. 

Ik wil NS-Business Card bestellen maar dit lukt helaas niet.

Bent u een nieuwe klant en wilt u via online formulier minder dan 5 kaarten bestellen? Dan kan het zijn dat uw KvK gegevens niet overeenkomen met de gegevens die u in het formulier invult. Controleer dit nogmaals bij de Kvk.  

Heeft u organisatie een contract met NS Zakelijk en probeert u via Mijn NS Zakelijk uw NS-Business Card te bestellen? Vraag dan om hulp bij de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Deze contactpersoon kan inloggen met het contactpersoon account en een nieuwe kaart voor uw bestellen. Het kan ook voorkomen dat uw overeenkomst nog niet in orde is of nog getekend dient te worden, bel dan met uw accountmanager of NS Klantenservice.  

Ik heb mijn NS-Business Card niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat uw adres bij ons verkeerd geregistreerd staat. Neem dan contact op met de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Hij/zij kan in Mijn NS Zakelijk ( via het contactpersoon account) zien welk adres op uw naam staat. Mocht het adres niet juist zijn dan kan dit ook direct gecorrigeerd worden. 

Bent uw contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf en staat uw bedrijfsadres niet goed geregistreerd in Mijn NS Zakelijk, neem dan contact op met onze Klantenservice om dit aan te passen.