Naar content

Hoofdnavigatie

NS-Business Card Wijzigen

Heeft u een vraag over wijzigingen betreft uw NS-Business Card? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.


Ik wil mijn abonnement/mijn traject op mijn NS-Business Card wijzigen. Hoe doe ik dit?   

Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk met uw kaarthouder account.

> Lees meer over NS-Business Card wijzigen

Het kan zijn dat contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf uw wijziging afwijst. Vraag dan naar meer informatie bij uw contactpersoon.

Ik wil mijn abonnement op mijn NS-Business Card tijdelijk stopzetten. Wat moet ik doen?

Beëindiging of aanpassing naar een goedkoper abonnement kan na 1 maand. Dit doet u als contactpersoon van uw bedrijf of als geautoriseerde kaarthouder eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk

Ik ben contactpersoon voor NS binnen mijn bedrijf. Wat kan ik doen in Mijn NS Zakelijk en hoe krijg ik een contactpersoon account?

Als contactpersoon voor NS binnen uw organisatie, beheert u het gebruik van persoonlijke NS-Business Cards van collega’s en afdelings- of bedrijfskaarten.

> Lees meer over Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen