Hoofdnavigatie

Naar content

Kaart beëindigen, verloren of gestolen

Is uw NS-Business Card verloren, gestolen of wilt u hem beëindigen? Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.


Kaart verloren en/of gestolen

In alle gevallen: oude blokkeren, nieuwe aanvragen

Blokkeer uw NS-Business Card bij verlies of diefstal zo snel mogelijk. Uw NS-Business Card blokkeren en een nieuwe kaart aanvragen doet u via 1 aanvraag in Mijn NS Zakelijk

  1. Log in in Mijn NS Zakelijk
  2. Ga naar ‘Mijn NS-Business Card‘
  3. Blokkeer uw kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘

Kaart gestolen, verloren of beschadigd

Beëindigde kaarten

Indien (het abonnement op) de NS-Business Card is beëindigd, kunt u de NS-Business Card vernietigen. Of terugsturen naar het volgende postadres: NS Zakelijk, Postbus 2572, 3500 GN Utrecht.