Kaarthouder en contactpersoon
Wij zetten de meest gestelde vragen over de kaarthouders, een contactpersoon en de managementrapportage voor u op een rijtje.
Kaarthouder
Documentatie voor kaarthouders
Wat kunt u allemaal als kaarthouder zelf regelen in Mijn NS Zakelijk? Bekijk alle handleidingen.
Overzicht van kaarthouders (kaartsoort/traject)
In Mijn NS Zakelijk onder het tabblad ‘kaarten en kaarthouders beheren’, kan de contactpersoon binnen uw organisatie een overzicht downloaden.
Contactpersoon
Contact opnemen
Bij vragen kan een contactpersoon contact opnemen met de accountmanager of Account Support medewerker.
Contactpersoon facturatie
De contactpersoon facturatie binnen uw organisatie kan in het account de facturen bekijken.
Contactpersonen toevoegen
Het is mogelijk om vanuit uw organisatie een centraal contactpersoon, een contactpersoon kaarthouders en een contactpersoon facturatie toe te voegen. Neem hiervoor contact op met Klantenservice NS Zakelijk.
Kostenplaatsen of personeelsnummers
De contactpersoon binnen uw organisatie kan bij het aanmaken van nieuwe kaarthouders, of bij het aanpassen van bestaande kaarthouders, kostenplaatsen of personeelsnummers toevoegen
Adres aanpassen
Geef uw adreswijziging door bij de Kamer van Koophandel. Zodra de wijziging is verwerkt kunt u contact opnemen met Klantenservice NS Zakelijk
Managementrapportage
Wat is een managementrapportage?
In Mijn NS Zakelijk heeft de contactpersoon de mogelijkheid om rapportages over de gemaakte reizen in te zien. U krijgt inzicht in de gemaakte kilometers, de kosten van het gebruik van de NS-Business Card en de besparing die uw organisatie heeft gerealiseerd door te reizen met het openbaar vervoer.
Managementrapportage downloaden
De contactpersoon binnen uw organisatie kan de managementrapportage downloaden vanuit de NS Zakelijk portal.