Naar content

Hoofdnavigatie

Registreren en inloggen

Heeft u een vraag over inloggen in Mijn NS Zakelijk? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.


Hoe log ik in?

Wanneer u naar Mijn NS Zakelijk gaat kunt u inloggen met uw gebruikersnaam zoals ontvangen per e-mail. U kunt kiezen om in te loggen als contactpersoon of als kaarthouder. 

Bent u ZZP’er? Dan heeft u 2 inloggegevens ontvangen, een als contactpersoon en een andere als kaarthouder. 

Wat is het verschil tussen contactpersoon en kaarthouder?

Als contactpersoon kunt u in Mijn NS Zakelijk de gegevens van uw medewerkers beheren zoals het aanmelden van nieuwe medewerkers, wijzigen van de bestaande NAW-gegevens, abonnementen bestellen, wijzigen en/of opzeggen, een duplicaat aanvragen en facturen inzien. 

Als kaarthouder heb je in Mijn NS Zakelijk toegang tot je eigen gegevens en kun je je gemaakte reizen inzien, deur-tot-deur diensten boeken, geld terug bij vertraging aanvragen en indien geautoriseerd een abonnement bestellen, wijzigen en/of opzeggen. 

Kan ik ook inloggen in de NS-app?

Met uw inloggegevens kunt u inloggen in de mijn omgeving in de NS-app. Download hiervoor in de Playstore of App Store de NS-app en ga naar de optie ‘Meer’ om in te kunnen loggen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Hoe vraag ik nieuwe aan? 

In Mijn NS Zakelijk kun je, zowel als contactpersoon als kaarthouder, een nieuw wachtwoord opvragen. Dit doet u door te klikken op ‘inloggegevens kwijt’ en vervolgens uw e-mailadres op te geven. 

Bent u uw gebruikersnaam kwijt? Klik dan op ‘Heeft u nog geen account’ op het inlogscherm van Mijn NS Zakelijk en vul hier uw e-mailadres is.

Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam heeft u per e-mail ontvangen.  

Als NS-contactpersoon van uw organisatie ontvangt u een gebruikersnaam na het afsluiten van een overeenkomst. 

Als kaarthouder wordt uw gebruikersnaam aangemaakt nadat u in Mijn NS Zakelijk bent aangemeld door de NS-contactpersoon van ow organisatie. Vaak is dit uw HR-afdeling of de afdeling die over de mobiliteit gaat binnen uw organisatie.

Hoe deactiveer ik mijn account?

Wanneer uw NS-Businesscard is opgezegd kan de NS-contactpersoon van uw organisatie u afmelden in Mijn NS Zakelijk. Na het afmelden ziet uw organisatie uw gegevens niet meer terug.