Naar content

Hoofdnavigatie

Persoonlijke gegevens wijzigen

Heeft u een vraag over wijzigingen van uw persoonlijke gegevens? Wij zetten de meest gestelde vragen op een rijtje.


Ik ben contactpersoon voor NS binnen mijn bedrijf. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Dit kunt u eenvoudig doen binnen Mijn NS Zakelijk met uw contactpersoon account (uw gebruikersnaam bestaat uit voornaam + achternaam en uw wachtwoord). 

Ik ben NS-Business Cardhouder. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen? 

Dit kunt u eenvoudig doen binnen Mijn NS Zakelijk met uw kaarthouders account (uw e-mailadres + wachtwoord).  

Welke gegevens kan ik wijzigen?  

  • Adresgegevens (alleen het huisadres, niet het eventuele bedrijfsadres) 
  • Telefoonnummer 
  • E-mailadres 
  • Bankrekeningnummer 
  • Wachtwoord voor uw account 

U kunt helaas geen bedrijfsgegevens wijzigen in Mijn NS Zakelijk. Neem hiervoor contact op met Klantenservice NS Zakelijk.

Mijn privéadres is ook mijn bedrijfsadres. Hoe kan ik mijn bedrijfsadres wijzigen?

U kunt helaas geen bedrijfsgegevens wijzigen in Mijn NS Zakelijk. Geef uw adreswijziging eerst door bij de Kamer van Koophandel. Zodra de wijziging is verwerkt kunt u contact opnemen met Klantenservice NS Zakelijk.

Ik ben ZZP’er. Mijn facturen worden van mijn privé rekening afgeschreven. Ik wil dit wijzigen in mijn zakelijke rekening. Hoe kan ik dit doen?

Uw zakelijke rekening kunt u alleen aanpassen in uw contactpersonen account in Mijn NS Zakelijk. Log hiervoor als contactpersoon in met uw gebruikers naam (voornaam + achternaam) en wachtwoord.

Ik ben geen contactpersoon meer voor NS binnen mijn bedrijf. Hoe kan ik een nieuwe contactpersoon doorgeven?

Dit kunt u doen door contact op te nemen met onze klantenservice.  

Mijn bedrijf krijgt een nieuwe rechtsvorm en dus ook een nieuwe KvK nummer. Hoe kan ik dit wijzigen?

Hiervoor moet u een nieuwe overeenkomst afsluiten met NS Zakelijk. Neem hiervoor contact op met NS Klantenservice.  

Ik ben een NS-Business Cardhouder en mijn Mijn NS Zakelijk account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Probeer via "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aan te vragen. U kunt ook terecht bij contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Hij/zij kan in het contactpersonen account kijken wat er aan de hand is.  

Hoe kan ik mijn klantgegevens inzien?

Via kaarthouders account in Mijn NS Zakelijk kunt u volgende gegevens inzien:  

  • Klasse die actief op uw kaart staat 
  • Abonnement die op uw kaart staat 
  • Geschikte deur-tot-deurdiensten 
  • Uw reizen en transacties 
  • Geldigheid van uw kaart en abonnement 

Ik heb een NS-Business Card voor mijn zakelijke reizen maar ook een consumenten abonnement voor mijn privé reizen. Ik wil mijn consumenten abonnement beëindigen. Hoe doe ik dat?

U kunt uw consumenten abonnement helaas niet beëindigen in Mijn NS Zakelijk. Ga hiervoor naar Mijn NS