Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders
Als kaarthouder kunt u in Mijn NS Zakelijk eenvoudig uw zakelijke reizen met de NS-Business Card beheren.
Wat kunt u online regelen in Mijn NS Zakelijk?
Mijn NS Zakelijk is uw persoonlijke zakelijke online omgeving waarin u eenvoudig uw NS-Business Card beheert. U kunt als kaarthouder:
- Gemaakte reizen inzien en kenmerken toevoegen.
- Deur-tot-deurdiensten boeken.
- Geld terug bij vertraging aanvragen.
- Vergeten in- en uitchecken corrigeren.
- Klassewissel aanvragen.
- Uw persoonlijke gegevens beheren.
- Een aanvullend abonnement bestellen.
Meer weten over het gebruik van Mijn NS Zakelijk? Download de instructies.
Mijn NS Zakelijk-account
Heeft u een persoonlijke NS-Business Card, maar kunt u niet inloggen in Mijn NS Zakelijk? Vraag uw gebruikersnaam en/of wachtwoord nogmaals op.
Gebruikt u een afdelingskaart? Dan maakt de contactpersoon voor NS binnen uw organisatie een account voor u aan. U ontvangt dan een link waarmee u een eigen Mijn NS Zakelijk-account kunt activeren. Heeft u al een actief Mijn NS Zakelijk-account? Dan vindt u zowel de afdelingskaart als uw persoonlijke NS-Business Card terug in uw account.