Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Klantervaringen
Mobiliteit is voor veel organisaties een uitdagend vraagstuk. Aan de ene kant wil je medewerkers flexibiliteit en gemak bieden. Maar duurzaamheid en kosten besparen spelen ook een belangrijke rol. Gelukkig helpt NS Zakelijk jou daarbij! In de serie ‘Samen vooruit’ gaan onze mobiliteitsexperts in gesprek met hun klanten over hun samenwerking, uitdagingen en toekomstwensen.
Wakker Dier
Nieuw
Stichting Wakker Dier is een 100% onafhankelijke, niet-gesubsidieerde organisatie die opkomt voor de dieren in de vee-industrie. Chantal van der Wees van NS Zakelijk gaat in gesprek met Anne Hilhorst en Suzanne Freeling over hun duurzame ambities en mobiliteitsbeleid.
Lees meer
Total Care (Tzorg, CSU en Zizo)
Nieuw
Marthijn ter Averst, Salesmanager bij NS Zakelijk, sprak met Niels van Geenhuizen, manager duurzaamheid, en Stef Jelier, manager arbeidsvoorwaarden & HR digitalisering. Zij vertelden bevlogen over hun duurzaamheidsambities en de gidsrol die ze invullen binnen de sector.
Lees meer
UniQure
Biotech-bedrijf uniQure gebruikt NS Go sinds oktober 2021. Senior Office Manager Monique en Corporate Communications Specialist Katerina vertellen over de implementatie en de eerste ervaringen.
Lees meer
Eneco
Eneco Groep wil duurzame energie voor iedereen toegankelijk maken. Bij zo’n strategie past een mobiliteitsbeleid met hetzelfde uitgangspunt, vindt arbeidsvoorwaardenspecialist Bianca van den Bosch. Ze legt uit waarom dat beleid zowel stimulerende als ontmoedigende maatregelen omvat.
Lees meer
Santander
Santander zocht naar een duurzame en flexibele manier van reizen voor haar medewerkers, zonder de administratieve last te verhogen. Zij vond de oplossing in NS Go. HR Business Partner Yvette van Veldhuizen vertelt over de implementatie en ervaringen.
Lees meer
Incentro
Incentro is een hard groeiende digitale dienstverlener met ruim 450 medewerkers, gevestigd in Nederland, Spanje en Afrika. Office manager Nikki Rietveld vertelt over hun ervaringen met de NS-Business Card en Mijn NS Zakelijk.
Lees meer
Crossphase
Crossphase is een digital contentbureau in Leiden met ruim 90 medewerkers. Zij helpen klanten bij het vertellen van hun online verhaal, van A-merken tot overheidsinstanties. We vroegen HR Officer Laurie van Dalen naar haar ervaringen met de NS-Business Card en Mijn NS Zakelijk.
Lees meer
Onze Incentronauten komen graag over de vloer bij onze klanten. Het liefst doen we dit op een duurzame manier. De NS-Business Card is hierbij ideaal: makkelijk én beter voor het milieu.
Loading...
Nikki Rietveld, Office manager bij Incentro
Nikki Rietveld, Office managerIncentro
De NS-Business Card is een fijn hulpmiddel dat de werkgever én de werknemer een hoop tijd, en daardoor ook geld, scheelt.
Loading...
Laurie van Dalen, HR officer bij Crossphase
Laurie van Dalen, HR Officer & Coordinator AcademyCrossphase
ZZP'er Malou
"Het is voor mij belangrijk om overal snel te komen. Met de NS-Business Card is het inchecken en gaan. En je kan niet alleen inchecken in de trein, bus, tram of metro, ook kan je gebruikmaken van de OV-fiets en Greenwheels."
Lees de ervaringen van Malou
Loading...
zzp-malou
ZZP'er Wesley
"Het regelen van een upgrade naar 1e klas tot een kwartier na inchecken is ideaal. Zo kan ik tijdens drukte toch rustig werken in de trein én goed gebruikmaken van mijn reistijd. Win-win!"
Lees de ervaringen van Wesley
Loading...
ZZP-Wesley
Als startend ondernemer merkte ik dat de NS-Business Card veel voordelen voor weinig geld biedt. Later ontdekte ik de OV-fiets. Ook parkeer ik af en toe op een Q-Park P+R-terrein.
Loading...
Erica Pierik
Erica Pierik, ZZP'er
Loading...
Vrouw met laptop in de trein
Word lid van onze expertgroep
Wil jij meedenken over de producten die NS Zakelijk ontwikkelt? En je mening geven over onze (online-)communicatie uitingen, zoals de website, e-mails en Mijn NS Zakelijk? Meld je dan vandaag nog aan voor de Expertgroep NS Zakelijk.
Info en aanmelden