Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Klantverhalen
Mobiliteit is voor veel organisaties een uitdagend vraagstuk. Aan de ene kant wil je medewerkers flexibiliteit en gemak bieden. Maar duurzaamheid en kosten besparen spelen ook een belangrijke rol. Gelukkig helpt NS Zakelijk jou daarbij! In de serie ‘Samen vooruit’ gaan onze mobiliteitsexperts in gesprek met hun klanten over hun samenwerking, uitdagingen en toekomstwensen.
ZZP'er Malou
"Het is voor mij belangrijk om overal snel te komen. Met de NS-Business Card is het inchecken en gaan. En je kan niet alleen inchecken in de trein, bus, tram of metro, ook kan je gebruikmaken van de OV-fiets en Greenwheels."
Lees de ervaringen van Malou
Loading...
zzp-malou
ZZP'er Wesley
"Het regelen van een upgrade naar 1e klas tot een kwartier na inchecken is ideaal. Zo kan ik tijdens drukte toch rustig werken in de trein én goed gebruikmaken van mijn reistijd. Win-win!"
Lees de ervaringen van Wesley
Loading...
ZZP-Wesley
Als startend ondernemer merkte ik dat de NS-Business Card veel voordelen voor weinig geld biedt. Later ontdekte ik de OV-fiets. Ook parkeer ik af en toe op een Q-Park P+R-terrein.
Loading...
Erica Pierik
Erica Pierik, ZZP'er
Loading...
Vrouw met laptop in de trein
Word lid van onze expertgroep
Wil jij meedenken over de producten die NS Zakelijk ontwikkelt? En je mening geven over onze (online-)communicatie uitingen, zoals de website, e-mails en Mijn NS Zakelijk? Meld je dan vandaag nog aan voor de Expertgroep NS Zakelijk.
Info en aanmelden