als kaarthouder een nieuw wachtwoord aanvragen .als contactpersoon inloggegevens opvragen .
Log in op Mijn NS Zakelijk met je e-mailadres van je werk.Ga naar 'Mijn NS-Business Card'. Vraag een nieuwe kaart (duplicaat) aan. We blokkeren dan ook meteen je oude kaart.
Ga naar de NS-app. Kies voor 'Meer' rechts onderin je scherm en daarna voor 'Mijn NS'. Is je NS-Business Card nog niet gekoppeld aan de app? Lees hoe je jouw kaart koppelt .Terwijl je naar beneden gaat, zie je vanzelf de klasse staan waarin jij reist. Deze kun je aanpassen naar 1e klas.
De klassewissel is alleen geldig in treinen van NS. Houd er rekening mee dat de klassewissel niet zichtbaar is op incheckpaaltjes, -poortjes of de kaartautomaat. De klassewissel is wel zichtbaar voor de conducteur. Heb je nog niet de NS-app? Bekijk hoe je de app downloadt .
Ga naar Mijn NS Zakelijk . Heb je nog geen account of ben je jouw inloggegevens kwijt?Ontdek hoe je jouw account activeert of inloggegevens opvraagt .Kies onder 'Direct regelen' voor 'Klassewissel aanvragen'
De klassewissel is alleen geldig in treinen van NS. Je kunt de wissel niet annuleren via de NS-kaartautomaat. Houd er rekening mee dat de klassewissel niet zichtbaar is op incheckpaaltjes, -poortjes of de kaartautomaat. De klassewissel is wel zichtbaar voor de conducteur.
- Over NS-Business Card
- Bestellen
- Verlopen
- Over zakelijke abonnementen
- Dal
- Traject op Maat
- Wisselen van reisklasse
- In- en uitchecken
- Geld terug bij vertraging
- Over NS Go
- Fiscale regelingen
- Privacy & security
- Inloggen
- Wijzigen en inzicht
- Reizen
- Betalen
- Facturen
- Klant worden
- Beëindigen
Loading...
NS-Business Cards bestellen en beheren. Abonnementen afsluiten en wijzigen. Je facturen inzien en downloaden.