Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Ontvang persoonlijke (besparings)tips
Veel van onze zakelijke klanten ontvangen via e-mail besparingstips en andere acties. Jij nog niet? Op deze pagina lees je hoe je deze persoonlijke mailings binnen 2 minuten zelf activeert.
Inloggen Mijn NS Zakelijk
Wat kun je verwachten?
Uitnodigingen voor events en webinars. En persoonlijke besparingstips op basis van jouw reisgedrag. Wist je bijvoorbeeld dat 47% van de zakelijke reizigers zonder abonnement, voordeliger uit is met een Dal abonnement?
In Mijn NS Zakelijk heb je het in 2 minuten geregeld.
Stappenplan om persoonlijke aanbiedingen te ontvangen
  1. Log in op Mijn NS Zakelijk.
  2. Kies 'Persoonlijke gegevens' in het linker menu.
  3. Onder 'Stel hier uw voorkeuren in' zie je welke informatie je nu ontvangt.
  4. Vink de optie 'Ja, ik wil informatie, voor mij relevante acties en leuke aanbiedingen van NS ontvangen' aan
Zo eenvoudig is het!
Veelgestelde vragen
Hoe krijg ik toegang tot Mijn NS Zakelijk?
Op het moment dat jouw organisatie een overeenkomst aangaat met NS Zakelijk, of dat je online voor de eerste keer een NS-Business Card bestelt, ontvang je automatisch een e-mail met de uitnodiging een account aan te maken.
Account Mijn NS Zakelijk bij gebruik van een afdelingskaart
Als je met een afdelingskaart reist, maakt de contactpersoon voor NS binnen jouw organisatie een account voor je aan. Je ontvangt een link waarmee je een eigen Mijn NS Zakelijk-account kunt activeren. Heb je al een actief Mijn NS Zakelijk-account, dan vind je zowel de afdelingskaart als je persoonlijke NS-Business Card terug in je account.
Wat kan ik allemaal in Mijn NS Zakelijk?
Als contactpersoon kun je in Mijn NS Zakelijk:
  • Mijn NS Zakelijk-accounts voor je medewerkers aanmaken.
  • Medewerkers toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren. NS-Business Cards bestellen en accorderen (optioneel).
  • Aanvullende abonnementen wijzigen of NS-Business Cards beëindigen. 
  • Gebruik van deur-tot-deurdiensten aan- en/of uitzetten.
  • Facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden.
  • Reizen inzien en kenmerken zoals 'zakelijk' of 'privé' toevoegen aan reizen en transacties.
  • Tijdelijke en/of permanente klassewissels doorvoeren.
  • Het 'Dashboard mobiliteit' bekijken. Hierin vind je (management)rapportages op het gebied van onder andere kosten en CO2-besparing.
  • Een duplicaat van een NS-Business Card aanvragen bij verlies, diefstal of een defecte kaart.
  • Bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken.
Wat levert een Dal abonnement mij op?
Gedurende de daluren krijg je 40% korting op je treinreizen. Reis jij net als 90% van alle zakelijke reizigers wel eens buiten de spits of in het weekend? Dan heb je de vaste maandelijkse kosten er vaak na 1 reis per maand al uit.
Een rekenvoorbeeld
Stel: je reist 1 x per maand in de daluren van Den Haag CS naar Amersfoort en terug. Dan ben je met het Dal abonnement € 8,28 voordeliger uit.  
Zonder Dal abonnement
  • € 32,40 voor het ticket
  • € 0,00 vaste maandelijkse kosten
  • € 32,40 totale kosten per maand
Met Dal abonnement
  • € 19,44 voor het ticket
  • € 4,68 vaste maandelijkse kosten
  • € 24,12 totale kosten per maand
Alles over het Dal abonnement
Waar kan ik terecht met vragen?
Kom je er niet uit? Of heb je een vraag over onze e-mails? Gebruik dan ons contactformulier of bel Klantenservice Zakelijk op 030 300 11 11.