Grote aantallen treinkaartjes
TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR - Heeft u treinkaarten nodig voor uw evenement of beurs die u kunt verstrekken aan uw klanten of bezoekers? Gaat u met een grote groep op reis? Via de NS Ticket Desk is het mogelijk om in 1 bestelling meerdere vervoerbewijzen tegelijk op factuur af te nemen.
Bestellen
Onderstaande vervoerbewijzen zijn als e-ticket en/of eenmalige chipkaarten leverbaar en worden zo snel mogelijk na ontvangst van betaling afgeleverd. De levertijd is ongeveer 10 werkdagen. Alle vervoerbewijzen zijn verkrijgbaar voor 2e klas of 1e klas.
Product | Geldigheid |
---|---|
Dagretour, Enkele reis of Dagkaart geldig in de daluren | Maandag tot en met vrijdag na 9.00 uur, zaterdag of zondag de hele dag |
Dagretour, Enkele reis of Dagkaart geldig gedurende de hele week | Alle dagen van de week geldig, ook in de spits |
Railrunner (Dagkaart kind 4 t/m 11 jaar) | Alle dagen van de week geldig. In de 1e klas onder begeleiding van een volwassene met een 1e klas vervoerbewijs. In de 2e klas reizen kinderen zelfstandig. |
Voorwaarden
Voor NS-vervoerbewijzen gelden de volgende voorwaarden:
- Verkoop is toegestaan, maar alleen aan bestaande klanten van uw bedrijf.
- Kaartverkoop aan uw klanten tegen een hoger tarief dan waarvoor u de kaarten heeft ingekocht, is niet toegestaan.
- Minimale afname voor zowel e-tickets als eenmalige chipkaarten is 200 stuks, de maximale ordergrootte is 20.000 stuks.
- Retournering van ongebruikte vervoerbewijzen, zowel e-tickets als eenmalige chipkaarten, binnen het kalenderjaar is mogelijk tot 1 december van dat jaar. Er geldt een maximum van 10% (in stuks) van de totale order in dat kalenderjaar.
- Let op: Retournering van eenmalige chipkaarten is alleen mogelijk in onaangebroken, gesealde bundels van 50 stuks.
Contact met NS Ticket Desk
Voor al uw vragen, prijsinformatie en bestellingen kunt u contact opnemen met de NS Ticket Desk. U bereikt de NS Ticket Desk telefonisch via 088 - 7780198 op maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 17.00 uur, of via e-mail.