Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Maak een afspraak met onze mobiliteitsexperts
Heb je vragen over je huidige mobiliteitsbeleid en hoe je dit kunt verduurzamen of er kosten op kunt besparen? Onze mobiliteitsexperts staan klaar om je te helpen. 
Maak een afspraak via het formulier hieronder. 
Heb je praktische vragen over het reizen met de NS-Business Card of Mijn NS Zakelijk? Op onze klantenservicepagina vind je antwoorden op vragen zoals:
  • Hoe kan ik één of meer NS-Business Cards bestellen?
  • Hoe voeg ik een abonnement toe op een NS-Business Card?
  • Hoe beëindig ik een abonnement op de NS-Business Card?
  • Mijn NS-Business Card is verlopen, kwijt, gestolen of kapot
  • Hoe vraag ik een klassewissel aan?
  • Hoe wijzig ik mijn adresgegevens of rekeningnummer in Mijn NS Zakelijk?
  • Hoe kan ik facturen inzien in Mijn NS Zakelijk?
Ga naar klantenservicepagina
Loading...