Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Klantervaring Crossphase
Crossphase is een digital contentbureau in Leiden met ruim 90 medewerkers. Zij helpen klanten bij het vertellen van hun online verhaal, van A-merken tot overheidsinstanties. We vroegen HR Officer Laurie van Dalen naar haar ervaringen met de NS-Business Card en Mijn NS Zakelijk.
Loading...
Laurie van Dalen, HR officer bij Crossphase
Laurie van Dalen, HR Officer & Coordinator AcademyCrossphase
De NS-Business Card is een fijn hulpmiddel dat de werkgever én de werknemer een hoop tijd, en daardoor ook geld, scheelt.
Loading...
Digital contentbureau Crossphase
Waarom hebben jullie als bedrijf gekozen voor de NS-Business Card?
“We vinden het belangrijk om een goede werkgever te zijn. De NS-Business Card maakt het voor collega’s een stuk makkelijker om te reizen. Ze hoeven de rit naar kantoor of de klant namelijk niet meer te declareren. Onze collega’s werken niet altijd bij dezelfde klant. Daarom willen we collega’s ook echt de vrijheid geven om de afstand te kunnen reizen die nodig is.
We hebben ervoor gekozen om geen abonnement op de NS-Business Card te zetten. Dat maakt het voor collega’s mogelijk om hun werk flexibel in te delen. De ene dag kunnen ze de rit van huis naar het kantoor van Crossphase afleggen; de ander dag naar een klant en misschien de volgende dag naar weer een andere klant.”
Wat vind je het belangrijkste voordeel van de NS-Business Card?
“Het belangrijkste voordeel vind ik de flexibiliteit die het collega’s geeft - en ons daardoor ook. We krijgen per maand een factuur. Daarop kunnen wij goed zien wat de kosten zijn geweest, en dat kunnen we weer uitsplitsen per persoon. Daardoor is het heel overzichtelijk wat voor ritten iemand maakt.”
Loading...
Crossphase team
Hoe ervaar je het werken met Mijn NS Zakelijk?
“Prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel gebruik van maak. Ik haal één keer per jaar de rapportages eruit. Dat is meer voor ons intern om te kijken hoeveel bomen we bespaard hebben en hoeveel kilometer we hebben afgelegd met het hele bedrijf. Verder gebruik ik Mijn NS Zakelijk om de maandelijkse facturen in te zien en te controleren. En om kaarten aan te vragen voor nieuwe collega’s en kaarten stop te zetten voor vertrekkende collega’s. Dat gaat gewoon makkelijk.”
Zou je de NS-Business Card adviseren aan andere bedrijven en waarom?
“Zeker! Het is een fijn hulpmiddel dat de werkgever én de werknemer een hoop tijd, en daardoor ook geld, scheelt. De werknemer hoeft niks te declareren, en de werkgever heeft er weinig werk aan. Een pas aanvragen is gratis. Deze komt redelijk snel binnen. Mocht iemand een pas verliezen dan heb je vrijwel direct een nieuwe pas aangevraagd en de oude geblokkeerd. Dat is goed en makkelijk ingericht. Dus ik zou het zeker aanraden.”
Loading...
Vrouwen station koffie
Benieuwd naar meer verhalen?
Lees meer klantervaringen