Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Klantervaring Incentro
Incentro is een hard groeiende digitale dienstverlener met ruim 450 medewerkers, gevestigd in Nederland, Spanje en Afrika. Office manager Nikki Rietveld vertelt over hun ervaringen met de NS-Business Card en Mijn NS Zakelijk.
Loading...
Nikki Rietveld, Office manager bij Incentro
Nikki Rietveld, Office managerIncentro
Onze Incentronauten komen graag over de vloer bij onze klanten. Het liefst doen we dit op een duurzame manier. De NS-Business Card is hierbij ideaal: makkelijk én beter voor het milieu.
Loading...
Nikki Rietveld, Office manager bij Incentro
Waarom sluit de NS-Business Card goed aan bij Incentro?
“Vanuit onze sustainability-doelstellingen stimuleren we duurzame reisopties. Daarom krijgen alle collega’s een NS-Business Card, waarmee zij naast het OV ook de OV-fiets mogen gebruiken. Voor de écht moeilijk bereikbare plekken kunnen zij zelfs een Greenwheels deelauto huren. Onze consultants werken namelijk voor verschillende klanten op locaties door heel Nederland. Het is dus een must dat zij overal op een prettige manier kunnen komen. Ook als zij geen rijbewijs hebben.”
Waar gebruiken jullie Mijn NS Zakelijk vooral voor?
“Incentro groeit hard, dus we vragen regelmatig nieuwe NS-Business Cards aan. Gelukkig kunnen we dat gemakkelijk regelen in de zakelijke omgeving van NS.   Daarnaast nemen we de facturen altijd even door op afwijkingen. Privéritten in het weekend berekenen we bijvoorbeeld door aan de medewerker. Zien we een vergeten check-out? Dan geven we dit meteen even door aan onze collega.”
Wat vinden jullie van Mijn NS Zakelijk?
“Over het algemeen vinden we Mijn NS Zakelijk een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk systeem. Al denken we dat het aantal klikken voor sommige handelingen nog minder kan. We blijven tenslotte een IT-specialist hè!”
Loading...
Vrouwen station koffie
Benieuwd naar meer verhalen?
Lees meer klantervaringen