Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Reizen en transacties inzien
In Mijn NS Zakelijk zie je per kaartnummer welke reizen zijn gemaakt bij NS én bij andere OV-vervoerders. In- en uitcheckgegevens bij NS zijn binnen een half uur zichtbaar in Mijn NS Zakelijk.
Inloggen Mijn NS Zakelijk
Transactieoverzicht in Mijn NS Zakelijk
In Mijn NS Zakelijk zie je per kaartnummer welke reizen er bij NS en andere OV-vervoerders zijn gemaakt. Heb je een Trein Vrij abonnement of een OV Vrij abonnement (Trein Vrij abonnement + Bus Tram Metro Vrij)? Dan komen de reizen binnen het afgekochte deel bij andere OV-vervoerders niet terug in het transactieoverzicht.
In- en uitcheckgegevens bij NS zijn binnen een half uur zichtbaar in Mijn NS Zakelijk, maar prijzen en de klasse zie je binnen 9 dagen. Overige transacties zijn uiterlijk de 14e van de volgende maand (na facturatie) zichtbaar. 
Kenmerken toevoegen aan een reis
Als kaarthouder of contactpersoon kun je in Mijn NS Zakelijk kenmerken toevoegen aan een reis. Bijvoorbeeld een projectnaam, projectnummer en ritkenmerken zoals zakelijk, woon-werk of privé. Deze kenmerken vind je vervolgens in de eerstvolgende factuurspecificatie in csv. format. Ook aan reizen bij andere vervoerders kun je kenmerken toevoegen, zodra deze reizen in het transactieoverzicht worden getoond. 
Staat de aanvullende informatie niet op de eerstvolgende factuur?
Als alle reiskenmerken zijn toegevoegd, kan de contactpersoon in Mijn NS Zakelijk opnieuw een digitale factuurspecificatie in csv.format downloaden. Mijn NS Zakelijk is namelijk altijd gevuld met de meest recente gegevens.