Naar content

Hoofdnavigatie

Reizen en transacties inzien

In Mijn NS Zakelijk ziet u per kaartnummer welke reizen zijn gemaakt bij NS én bij andere OV-vervoerders. In- en uitcheckgegevens bij NS zijn binnen een half uur zichtbaar in Mijn NS Zakelijk.


Transactieoverzicht in Mijn NS Zakelijk

Bekijk in Mijn NS Zakelijk per kaartnummer welke reizen er bij NS en andere OV-vervoerders zijn gemaakt. Heeft u een Trein Vrij abonnement of een OV Vrij abonnement (Trein Vrij abonnement + Bus Tram Metro Vrij)? Dan komen de reizen binnen het afgekochte deel bij andere OV-vervoerders niet terug in het transactieoverzicht. 

In- en uitcheckgegevens bij NS zijn binnen een half uur zichtbaar in Mijn NS Zakelijk, maar prijzen en de klasse worden bij gemaakte reizen nog niet getoond. Deze informatie ziet u binnen 2 dagen. Overige transacties zijn uiterlijk de 14ee van de volgende maand (na facturatie) zichtbaar. 

Kenmerken toevoegen aan een reis

Kaarthouders en contactpersonen kunnen online in Mijn NS Zakelijk kenmerken toevoegen aan een reis. Bijvoorbeeld een projectnaam en/of –nummer en ritkenmerken zoals zakelijk, woon-werk of privé. Deze kenmerken vindt u vervolgens in de eerstvolgende factuurspecificatie in csv. format. Ook aan reizen bij andere vervoerders kunt u kenmerken toevoegen, zodra deze reizen in het transactieoverzicht worden getoond. 

Wordt de aanvullende informatie niet op de eerstvolgende factuur getoond? Als alle reiskenmerken zijn toegevoegd, dan kan de contactpersoon in Mijn NS Zakelijk opnieuw een digitale factuurspecificatie in csv.format downloaden. Mijn NS Zakelijk is namelijk altijd gevuld met de meest recente gegevens.