Een NS-Business Card is 5 jaar geldig. Ongeveer 3,5 week vóór de vervaldatum ontvang je een nieuwe kaart. We sturen je hier op tijd meerdere e-mails over. Zorg ervoor dat je adres juist is én dat je als dat nodig is een pasfoto van jezelf hebt opgestuurd, zodat je kunt blijven reizen.
1. Controleer je adres in Mijn NS Zakelijk
We sturen je nieuwe NS-Business Card naar het adres dat bij ons bekend is. Staat het adres nog goed in Mijn NS Zakelijk? Bekijk je adresgegevens onder 'Persoonlijke gegevens' en wijzig ze direct mocht dat nodig zijn, zodat je zeker weet dat je de nieuwe NS-Business Card ontvangt.
2. Upload eventueel een nieuwe pasfoto
Heb je een Traject Vrij, Trein Vrij, OV Vrij of Traject op Maat abonnement? Dan staat op je NS-Business Card een pasfoto. Als je toestemming hebt gegeven om de pasfoto te bewaren, hoef je niets te doen en vragen we je ook niet in onze e-mails om een nieuwe pasfoto te uploaden.
Heb je geen toestemming gegeven? Dan sturen we je 8 weken voor de vervaldatum een e-mail met daarin het verzoek een nieuwe pasfoto aan te leveren. Een paar weken later sturen we je een herinnering.
Let op: zonder geldige pasfoto kunnen wij geen nieuwe NS-Business Card naar je toesturen. Upload dus op tijd een nieuwe foto. Je oude kaart werkt namelijk niet meer na de vervaldatum.
3. We sturen de nieuwe NS-Business Card op
We sturen je een e-mail als we de nieuwe NS-Business Card naar je toesturen. Uiterlijk 10 werkdagen later ontvang je deze op het adres dat bij ons bekend is. Je oude kaart kun je dan doorknippen en weggooien.